Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dnes jsem v prodejně O2 v Berouně zakpupila baterii do tel. Nokia, BV-5J 1560 mAh, za cenu 400 Kč. Na baterii mi nebyla vystavena žádná účtenka s tím,že baterie byla objednaná od někoho z Prahy a účet k tomu není.
Chtěla bych vědět, jestli je cena 400 Kč správná nebo si pánové udělali nějaký obchod bokem. A z jakého důvodu mi nebyla vystavena účtenka?
Prodavači jsem oponovala tím,že účtenku potřebuji pro případnou reklamaci, ale bylo mi odpovězeno jen pokrčením rameny a tím,že si mě prodavač bude pamatovat. Jelikož mi telefon nefungoval dobře a baterku jsem potřebovala, baterku jsem koupila. Ale takovéto jednání od velké společnosti, u které jsme navíc dlouholetými zákazníky, a to nejen já, považuji za zcela neprofesionální.
Prosím o vysvětlení dané situace a zaslání účtenky.
Děkuji za vyřízení. S pozdravem Jarka Hirato
Jaká je cena baterie ?
Zaslání účtenky.
|
Tweet |
Na žádost spotřebitelky je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby dle § 16 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nevydá-li prodávající na žádost spotřebitelky doklad, jedná se o přestupek dle § 24 odst. 7 písm. q) zákona o ochraně spotřebitele, za který může být udělena sankce až do výše 1 000 000 Kč.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/
Dobrý den,
celou situaci jsme řešili s vedoucím prodejny.
Vše se má tak, že takto stará zařízení už v nabídce nemáme a nemáme tak k nim ani příslušenství.
Kolega, se kterým jste byla v kontaktu, se vám však maximálně snažil vyjít vstříc, jelikož shodou okolností řešil opravu vlastního zařízení. Podařilo se mu tak osobně zařídit pro vás baterii, kterou vám také předal s tím, že doklad pouze nemá u sebe a že se s vámi spojí hned, jakmile jej bude mít k dispozici. Tímto vám tak předává i informaci, že má doklad u sebe pro možnost vyzvednutí. Pro úplnost vám doklad posíláme i naskenovaný v příloze.
Za podobným přístupem našich zaměstnanců si zcela stojíme, jelikož, i když to není v jejich kompetenci, vám dokázali pomoct s řešením, které byste jinak musela hledat svépomocí.
Děkuji za pochopení.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den pane Trčko,
děkuji za Vaše vyjádření, vážím si toho. Nicméně musím oponovat, že žádná dohoda o dodání účtenky dodatečně mezi mnou a Vaším kolegou neproběhla. Co se týče jeho ochoty mi vyhovět, o které se zmiňujete, na tu nebyla podána jediná výtka. Jeho jednání bylo profesionální. Pouze bylo z mé strany požadováno, aby byla vystavena účtenka, tak jak to má dle zákona být. Za toto tedy děkuji, v prodejně se pro ni zastavím. S pozdravem Jarka Hirato
Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.