Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#42142Neobdržení účtenky za nákup baterie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 5 lety

Jaroslava Hirato

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem v prodejně O2 v Berouně zakpupila baterii do tel. Nokia, BV-5J 1560 mAh, za cenu 400 Kč. Na baterii mi nebyla vystavena žádná účtenka s tím,že baterie byla objednaná od někoho z Prahy a účet k tomu není.
Chtěla bych vědět, jestli je cena 400 Kč správná nebo si pánové udělali nějaký obchod bokem. A z jakého důvodu mi nebyla vystavena účtenka?
Prodavači jsem oponovala tím,že účtenku potřebuji pro případnou reklamaci, ale bylo mi odpovězeno jen pokrčením rameny a tím,že si mě prodavač bude pamatovat. Jelikož mi telefon nefungoval dobře a baterku jsem potřebovala, baterku jsem koupila. Ale takovéto jednání od velké společnosti, u které jsme navíc dlouholetými zákazníky, a to nejen já, považuji za zcela neprofesionální.
Prosím o vysvětlení dané situace a zaslání účtenky.

Děkuji za vyřízení. S pozdravem Jarka Hirato


Požadované řešení

Jaká je cena baterie ?
Zaslání účtenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 14:25, před 5 lety

Na žádost spotřebitelky je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby dle § 16 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nevydá-li prodávající na žádost spotřebitelky doklad, jedná se o přestupek dle § 24 odst. 7 písm. q) zákona o ochraně spotřebitele, za který může být udělena sankce až do výše 1 000 000 Kč.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2020 12:52, před 5 lety

Dobrý den,

celou situaci jsme řešili s vedoucím prodejny.

Vše se má tak, že takto stará zařízení už v nabídce nemáme a nemáme tak k nim ani příslušenství.
Kolega, se kterým jste byla v kontaktu, se vám však maximálně snažil vyjít vstříc, jelikož shodou okolností řešil opravu vlastního zařízení. Podařilo se mu tak osobně zařídit pro vás baterii, kterou vám také předal s tím, že doklad pouze nemá u sebe a že se s vámi spojí hned, jakmile jej bude mít k dispozici. Tímto vám tak předává i informaci, že má doklad u sebe pro možnost vyzvednutí. Pro úplnost vám doklad posíláme i naskenovaný v příloze.

Za podobným přístupem našich zaměstnanců si zcela stojíme, jelikož, i když to není v jejich kompetenci, vám dokázali pomoct s řešením, které byste jinak musela hledat svépomocí.

Děkuji za pochopení.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.6.2020 13:24, před 5 lety


Jaroslava Hirato

Dobrý den pane Trčko,

děkuji za Vaše vyjádření, vážím si toho. Nicméně musím oponovat, že žádná dohoda o dodání účtenky dodatečně mezi mnou a Vaším kolegou neproběhla. Co se týče jeho ochoty mi vyhovět, o které se zmiňujete, na tu nebyla podána jediná výtka. Jeho jednání bylo profesionální. Pouze bylo z mé strany požadováno, aby byla vystavena účtenka, tak jak to má dle zákona být. Za toto tedy děkuji, v prodejně se pro ni zastavím. S pozdravem Jarka Hirato

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 16:59, před 4 lety

Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2020 08:11, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.