Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dna 13.4.2020 som zaplatila 19,54 Eur za rukavice modre jednorazove, č. obj. 1100534469, doposial som ich neobdrzala.
Prosila by som tovar dodat.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 13.4.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: RV392065754CN
na následujících stránkách
https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)
https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dnes je 1.6.2020 a tovar som stale neobdrzala, hoci je zaplateny od 13.4.2020.
mezní termín pro doručení je do 12.6.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Bohuzial Firma Ateli,s.r.o. nedodrzala ani "mezni termin" 12.juna 2020, hoci tovar, teda rukavice mam objednane aj zaplatene od 12.4.2020. Som dochodkyna a bohuzial nemam penazi nazvys. Rukavice som velmi potrebovala a dufala som ze ich do 10 dni obdrzim. Mam dobre skusenosti s firmou zoohit.sk, ktora mi dodava krmivo pre macky od roku 2013 a viem sa spolahnut ze tovar pride do troch dni, tak som dufala ze aj ostatne firmy su spolahlive. Neviem co mam viac urobit.
Kluvancova Sona,Bratislava Za kasarnou 48,831 03 Ba-
c.obj. 1100534469 suma 19,54 Eur, rukavice tmavo modr ID272401
Dobrý den,
děkujeme za informaci a je nám velice líto, že Vám zásilka nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme.
Budete si přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na naše náklady, nebo požadujete vrácení peněz? V případě vrácení peněz Vás prosíme o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Děkujeme za informaci.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz
Viete zdokladovat ze a kedy ste tovar odoslali? Doteraz som mala viac objednavok ale nie od Vas a tovar sa nikdy nestratil. Nechce sa mi verit ze prave Vas tovar sa stratil, nejak tomu neverim. Ved ak ste ho odoslali, viete to reklamovat a dat mi informaciu. Zatial pockam na Vasu odpoved.
Dobrý den,
Vaše objednávka č. 1100534469 byla odeslána dne 13.4.2020 a mezní termín pro doručení byl 12.6.2020. Jelikož zásilka do této lhůty nebyla doručena, nejspíše došlo ke ztrátě zásilky během přepravy. Slovenská pošta nám poskytla sledovací číslo "RV392065754CN", které bohužel není aktivní a nejde tedy sledovat. Reklamaci s Vámi samozřejmě vyřídíme.
Budete si přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na naše náklady, nebo požadujete vrácení peněz? V případě vrácení peněz Vás prosíme o zaslání čísla Vašeho účtu, na který požadujete vrácení peněz.
Děkujeme za informaci.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Uz som sa poucila a asi by sa aj nova zasielka stratila, tak Vas prosim radsej o vratenie platby na moj ucet v Slovenskej sporitelni.
IBAN SK550900 0000 0000 10363657 Kluvancova Sona suna 19,54 Eur c. obj.1100534469
Dakujem Kluvancova Sona
Dobrý den,
děkujeme za informaci. Požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Dufam ze sa nestrati aj platba. Dakujem a budem cakat ale myslim ze si uz od Vas nic neobjednam ani v buducnosti.
Kluvancova Sona
Dobrý den,
platba Vám bude v pořádku vrácena v dané lhůtě. Požadavek na vrácení peněz byl do systému zadán dne 22.6.2020.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Peniaze mi vratili, dakujem, ale velmi som tie rukavice potrebovala a vyse dva mesiace sa nic nedialo co ma velmi mrzi.