Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42147Ošizení zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 5 lety

Lucie Dušková

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržela balík v hodnotě 2621,- Kč. Řidičovi jsem dala 4000 a začal mě mást ohledně vrácení, že nemá drobné na vrácení. Vrátil mi 400 a Poslal mě pro drobné. Jak jsem se vrátila, už mi 1000 nevrátil. V tom zmatku jsem si to neuvědomila. Volala jsem mu a psala, ale tvrdil, že peníze už odevzdal a o žádné 1000 neví.
Číslo zásilky
2555000648066
Kurýr - B.
Dušková


Produkt

2555000648066


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 13:55, před 5 lety

Pokud kurýr nevrátil částku správně, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti. Ta je povinna bezdůvodné obohacení spotřebitelce vydat dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Spotřebitelka se nyní může na společnost obrátit s výzvou k vydání bezdůvodného obohacení. Upozorňujeme však, že v případě soudního sporu by se spotřebitelka mohla ocitnout v obtížné důkazní situaci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 11:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.