Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes jsem obdržela balík v hodnotě 2621,- Kč. Řidičovi jsem dala 4000 a začal mě mást ohledně vrácení, že nemá drobné na vrácení. Vrátil mi 400 a Poslal mě pro drobné. Jak jsem se vrátila, už mi 1000 nevrátil. V tom zmatku jsem si to neuvědomila. Volala jsem mu a psala, ale tvrdil, že peníze už odevzdal a o žádné 1000 neví.
Číslo zásilky
2555000648066
Kurýr - B.
Dušková
2555000648066
Kompenzace
|
Tweet |
Pokud kurýr nevrátil částku správně, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti. Ta je povinna bezdůvodné obohacení spotřebitelce vydat dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Spotřebitelka se nyní může na společnost obrátit s výzvou k vydání bezdůvodného obohacení. Upozorňujeme však, že v případě soudního sporu by se spotřebitelka mohla ocitnout v obtížné důkazní situaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.