Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
V prosínci 2012 jsem si koupila nový telefon Samsung Galaxy S3.
V listopadu 2013 se objevila závada, že si volající na druhé straně stěžoval na to že mě vůbec neslyší nebo že mě slyší "z velké dálky". Telefon byl dán do servisu Mobilní Pohotovost, odkud ho poslali do společnosti Britex. V servisu reklamaci uznali s tím, že vyměnili mikrofon.
V lednu 2014 jsem telefon reklamovala s tím, že přestal načítat SIM kartu. Vzhledem k tomu, že společnost požadovala za výměnu základní desky sumu převyšující cenu telefonu, odmítla jsem opravu a na doporučení prodejce jsem zaslala telefon do společnosti VSP Data. Zde provedli výměnu základní desky a telefon vrátili zpět. Oprava byla hrazená z mé strany jelikož prodejce trval na tom, že jsem si závadu způsobila sama. Oprava telefonu trvala cca do března 2014.
Telefon jsem opětovně reklamovala v červenci a opětovně z důvodu, že volající mě po cca 1-2 minutách rozhovoru neslyšel. Následně docházelo i k tomu, že mě volající neslyšel ihned po spojení hovoru. Telefon jsem opět zaslala na reklamaci. Ze společnosti VSP Data dorazilo vyjádření po měsíci, že závada se neprojevila.
Tato závada se nicméně opětovně projevila a projevuje se u 100% hovorů.
Samsung Galaxy SIII GT-I9300GRDO2C - IMEI 353922053541791
Provedení opravy, kdy telefon nebude již nadále vykazovat závadu (která očividně trvá přes rok) nebo odstoupení od smlouvy a vrácení celé částky.
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme závadu zaznamenat a s tímto důkazem rozporovat zamítnutí reklamace. Tuto reklamaci doporučujeme řešit přes prodávajícího. Pokud by na to prodávající(servis) nepřistoupil, bude vhodné obrátit se na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitelky. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.