Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
Dnes se mi stala bohuzel uz podruhe velice neprijemna situace! Nakoupila jsem v Lidlu ryzi (Basmati Rise - GOLDEN SUN) a bohuzel doma kdyz jsem ji umyvala jsem nalezla velky strep. Pozvala jsem hosty a kdyby jsem ryzi neumyla a nezjistila,ze je tam strep ,tak mohu nekomu ublizit. Rada bych Vam zaslala fografie.
Cela ma rodina nakupuje v Lidlu a vzdy jsme byli spokojeni,ale bohuzel tohle se stavat nemuze !!
Prosim o prosetreni zbozi,aby se nekomu nic nestalo.
Dekuji za odpoved,
Tereza Meluzinova
Basmati Rise -Golden Sun
Necham to na Vasi iniciative
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Meluzinová,
tato situace nás velmi mrzí a bereme ji velmi vážně. Abychom ji mohli prověřit, potřebujeme znát IAN výrobku a upřesnit prodejnu, kde jste rýži zakoupila. Můžete nám, prosíme, tyto informace spolu s fotografiemi zaslat na emailovou adresu social.media_chat@lidl.cz?
Děkujeme a znovu se omlouvíme. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.