Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42152STŘEP V RÝŽI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 5 lety

Tereza Meluzinova

Znění stížnosti

Dobry den,
Dnes se mi stala bohuzel uz podruhe velice neprijemna situace! Nakoupila jsem v Lidlu ryzi (Basmati Rise - GOLDEN SUN) a bohuzel doma kdyz jsem ji umyvala jsem nalezla velky strep. Pozvala jsem hosty a kdyby jsem ryzi neumyla a nezjistila,ze je tam strep ,tak mohu nekomu ublizit. Rada bych Vam zaslala fografie.
Cela ma rodina nakupuje v Lidlu a vzdy jsme byli spokojeni,ale bohuzel tohle se stavat nemuze !!
Prosim o prosetreni zbozi,aby se nekomu nic nestalo.

Dekuji za odpoved,

Tereza Meluzinova


Produkt

Basmati Rise -Golden Sun


Požadované řešení

Necham to na Vasi iniciative


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 09:38, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2020 11:10, před 5 lety

Dobrý den, paní Meluzinová,

tato situace nás velmi mrzí a bereme ji velmi vážně. Abychom ji mohli prověřit, potřebujeme znát IAN výrobku a upřesnit prodejnu, kde jste rýži zakoupila. Můžete nám, prosíme, tyto informace spolu s fotografiemi zaslat na emailovou adresu social.media_chat@lidl.cz?

Děkujeme a znovu se omlouvíme. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 08:53, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:20, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.