Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42157Zrušení premioveho účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2020, před 5 lety

Dušan Krupa

Znění stížnosti

Žádám o zrušení prémiového členství účtu registrovaného pomocí emailu piskot20@seznam.cz

Prémiové členství bylo koupeno dne 7.5.2020 a výpovědní formulář jsem poslal dne 8.5.2020 na email service@c-date.cz a i na email zdenek.vencl@c-date.com (ve 14ti denní lhůtě možnosti odstoupení od smlouvy)

Firma nereaguje.

Jak mám dále postupovat?


Produkt

Zjištění automatického prodlužování premioveho členství na další měsíc


Požadované řešení

výpověď smlouvy a zrušení premioveho členství a účtu na jejich stránce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 10:11, před 5 lety

Spotřebitel může v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (která činí zásadně 14 dnů od uzavření smlouvy), uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, formuláře veřejně přístupného na internetových stránkách či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Nerozhodné v této věci je, jaké označení právní jednání nese. Dle § 555 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že právní jednání se posuzuje podle svého obsahu. Tzn., že pokud spotřebitel učinil jednání, z něhož plyne, že jde o odstoupení od smlouvy, tak není na překážku, že toto jednání bylo označeno chybně, např. jako výpověď.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2020 17:50, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2020 15:51, před 4 lety

Společnost nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.