Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#4216Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2014, před 10 lety

Karel Gűnther

Znění stížnosti

Dne 14.8.2014 jsme koupili vůz Honda Civic 1,8 reg.3/2010 /nejeto 84.874km/ v pobočce Olomouc. Při zkušební jízdě se zdálo vše v pořádku, klimatizace byla zapnutá a zdálo se že chladí, když vůz nastartovaný stál běžely ventilátory na chladiči, z čehož jsme usoudili že je chladící systém v pořádku. V protokolu o zkušební jízdě je uvedeno běžné opotřebení nikoliv, že je klimatizace nefunkční. Až druhý den jsme zjistili že klimatizace nechladí i když běží ventilátory chladiče a kontaktovali telefonicky prodejce a nahlásili tuto závadu. Bylo nám doporučeno navštívit servis a doložit cenovou nabídku na opravu klimatizace, což jsme učinili v nejbližším volném termínu servisu AM servis plus, a.s., Honda Brno, kde nám sdělili, že je závada na spojce kompresoru klimatizace a předpokládaná oprava 15.000,--Kč. Protokol byl odevzdán na nejbližší pobočce AAA Brno, kde nám sdělili, že pojistný program se na toto nevztahuje a sepsali reklamační protokol č.RE207039 na který reagovali tímto výrokem: vada reklamovaná kupujícím je vada, která vychází z předchozího užívání motor.vozidla. Kupující byl při koupi vozidla upozorněn na jeho horší technický stav, který je způsoben stářím a počtem najetých km......pozn. horší technický stav je pro prodejce vozidlo starší 3 let a víc jak 40.tis km.


Požadované řešení

Zaplacení opravy klimatizace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2014 09:33, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí prokázat, že vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2014 12:29, před 10 lety

Dobrý den, s kolegy z reklamačního oddělení prý řešíte kompenzaci přímo na pobočce, dejte pak prosím vědět, jak jste byli spokojení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.9.2014 19:33, před 10 lety


Karel Gűnther

Hodnocení:

Komentář: Společnost nám reklamaci nadále zamítla jako neoprávněnou, ale jako prý projev dobré vůle poskytla slevu z kupní ceny automobilu ve výši 7.500,--Kč vč.DPH, pokud doložíme doklad za opravu vozidla. Bez Vašeho přičinění bychom nedostali žádnou kompenzaci. Děkujeme