Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#42168Špatnŷ pŕístup operátorů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2020, před 5 lety

David Němec

Znění stížnosti

Dlouhá léta jsem Vašim zákazníkem, platil jsem za neomezené volání a sms + 2 GB 525,-Kč. Nyní platím 850,- Kč. 28.4. jsem volal oparátorovi, ten mi po 9 minutách řekl že mě bude kontaktovat, je to 11 dní a nikdo mi nevolal. Volal jsem 5.5. opět. Operátor byl arogantní. (hovor si prehrajte). Slibil ze se na to podiva a bude mě ten samí den jeste kontaktovat. Samozřejmě nekontaktoval. Neustale mi poustel hudbu ze to projednava. Po 19-ti minutách hovor uloncil tim ze zavola. Nyni mám neomezene volání a sms ale uz jen 1 GB, ale platim o 325,-Kč víc. Prosim o vyřízení této mé záležitosti, jinak budu nucen od smlouvy odstoupit na což mam podle zakona pravo, jelikož jste mi zvedli platbu. Dekuji David Němec 608 455 321


Požadované řešení

Domluvte vasim operatorum


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 09:38, před 4 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

K odstoupení od smlouvy a případné změně operátora najde spotřebitel užitečné informace též v našem článku, který je dostupný z https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.