Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dlouhá léta jsem Vašim zákazníkem, platil jsem za neomezené volání a sms + 2 GB 525,-Kč. Nyní platím 850,- Kč. 28.4. jsem volal oparátorovi, ten mi po 9 minutách řekl že mě bude kontaktovat, je to 11 dní a nikdo mi nevolal. Volal jsem 5.5. opět. Operátor byl arogantní. (hovor si prehrajte). Slibil ze se na to podiva a bude mě ten samí den jeste kontaktovat. Samozřejmě nekontaktoval. Neustale mi poustel hudbu ze to projednava. Po 19-ti minutách hovor uloncil tim ze zavola. Nyni mám neomezene volání a sms ale uz jen 1 GB, ale platim o 325,-Kč víc. Prosim o vyřízení této mé záležitosti, jinak budu nucen od smlouvy odstoupit na což mam podle zakona pravo, jelikož jste mi zvedli platbu. Dekuji David Němec 608 455 321
Domluvte vasim operatorum
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
K odstoupení od smlouvy a případné změně operátora najde spotřebitel užitečné informace též v našem článku, který je dostupný z https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.