Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Reklamoval jsem jízdenku a žádal o vrácení peněz přímo ve vlaku. Řešil jsem s vlakvedoucím, který mě odkázal na zákaznický servis, jelikož nemá žádné pravomoce. Následně jsem řešil přímo s RegioJet, kde mi odepsali, že na vrácení nemám nárok. Reklamaci jsem posílal v následujícím znění:
Hezký den,
rád bych reklamoval jízdu na trase Brno-Praha dne 13. 4. 2020 v 17:09 hod.
Č. jízdenky 607563145, třída business.
Vedlejší vagon levnější třídy byl nový vůz.
Já jsem seděl ve vagonu, pravděpdobně odkoupený od ČD, kde interiér opravdu neodpovídá třídě business. Kupé zapáchalo toaletami, sedačky byly odřené, kupé i celý vagon starý a špinavý. Opravdu jsem nedostal to, za co jsem zaplatil skoro 800 Kč.
Nutno podotknout, že jsem s Vaší společností jel Brno-Praha v této třídě a vůbec s vašimi vlaky poprvé. Jezdívám jinak railjety od ČD, kde se první třída nedá srovnávat. Rovněž jsem jel rychlíkem od ČD, kde byla jízděnka za 360 Kč v první třídě a jednalo se o nový a pohodlný vlak.
Průvodčí mi sdělil, že je možné se přesadit do levnější třídy, ale že záležitost mám reklamovat přes váš zákaznický servis. Rovněž nefungovala wifi spolehlivě, což u ČD funguje wifi spolehlivě i na této problémové trase Brno-Praha.
Z dnešního zážitku přikládám i fotky a reklamuji tuto jízdu. Jelikož nešlo situaci řešit přímo ve vlaku, byl jsem průvodčím odkázán na zákaznickou linku, tak posílám reklamaci touto formou.
Nutné podotknout, že WiFi opravdu nefungovala celou cestu a obrázky neodpovídaly skutečnosti. Považuji to za o klamavou reklamu. Pamatuji, kdy Student Agency fotilo stav vlaků ČD a následně postovalo na sociálních sítích. Teď by se mohli nad sebou zamyslet, v jakém stavu vlaků vozí cestující ve třídě Business.
Jízdenka Brno-Praha
Vrácení jízdného
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost je totiž povinna poskytovat služby na takové úrovni, ke které se před uzavřením smlouvy zavázala a kterou je možné na základě nabídky společnosti předpokládat.
S reklamacemi je nutné se písemně obrátit adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno, e-mailem na: reditel@regiojet.cz, telefonicky na čísle: 420 222 222 221 nebo jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.