Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 2.9.2014 mi doběhla platnost smlouvy, kterou jsem se společností T-mobil měla několik let. Můj tarif byl Rodina Hit, po jeho zrušení, jsem s doběhnutím smlouvy měla přejít na kredit, neboť jsem dlouhodobě v zahraničí a nevyplatí se mi platit 800,- měsíčně za služby, které jsou v Americe dále zpoplatněné navíc. Uzavřela jsem v létě smlouvu, při své návštěvě ČR, že takto bude vše fungovat. Slečna mne upozornila, že 2.9. mi smlouva končí a 3.9. si musím dobít kredit. Přesně to jsem udělala, ovšem 500,- jsem sice dobila, jak ukazuje i Můj T-mobil účet, ovšem moje SIM karta byla a je nefunkční. Včera 2.9. jsem z tohoto telefonu volala na help linku a vše bylo v pořádku, na Můj T-mobil je taky vše v pořádku, ovšem SIM karta nemá signál a jediná pomoc pro dlouholetého zákazníka je, že si mám koupit novou SIM kartu!!!!! V tom případě žádám vrácení mých 500,- Kč, které jsem poslala na kartu, která přestala fungovat okamžitě, jakmile jsem ukončila smlouvu. Dokud jsem pravidelně zasílala měsíc co měsíc peníze, bylo vše v pořádku a karta fungovala. Ovšem okamžitě druhý den je karta nefunkční. Proč asi???
Tvrzení typu, že se asi karta mechanicky poškodila? A že tak najednou? Doteď fungovala bezvadně a hle, najednou se poškodila. Asi sama v telefonu, prostě jí to nebavilo???? CO se mi to snažíte namluvit?
Žádám obnovení funkčnosti SIM karty, kterou jste vy museli z nějakého důvodu zablokovat a nebo navrácení 500,- Kč, jinak s vámi končím nejen já, ale celá rodina. Těch vašich náhod už mám po krk. Jako dlouholetý zákazník bych čekala slušné a férové zacházení. Ovšem tohle je všechno možné, jenom ne slušný přístup k zákazníkovi. Bývalému!
Vrátit peníze. Nebo obnovit SIM kartu
|
Tweet |
Spotřebitelka si může požádat o výměnu SIM karty, která se uskutečňuje zdarma.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.