Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42171Malé množství zboží v akci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2020, před 5 lety

Ivana Křížová

Znění stížnosti

Víno Tokaji Furmint v akci od čtvrtka 7.5.2020 4+2 zdarma, jako senioři jsme šli v 8 hod do prodejny v Ostrově nakoupit a víno nebylo žádné. Na dotaz zda víno bude, bylo nám řečeno, že Vietnamští obchodníci víno vykoupili.
V sobotu 9.5.2020 v 7,30 hod na druhý pokus jsme chtěli víno koupit, ale marně - opět vyprodáno.
Na náš dotaz zda víno bylo, tak opět nám bylo řečeno, že je vyprodáno - po 30 minutách. Myslím si, že pokud zboží není dostatek nemělo by se dávat do akce.


Požadované řešení

Myslím si, že pokud není dostatek zboží, tak by se mělo dávat omezené množství na osobu, další možností by mohlo být rozdělení zboží na dopoledne a odpoledne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 09:29, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2020 10:13, před 5 lety

Dobrý den, paní Křížová,

velmi nás mrzí, že jste zboží nesehnala a za nedostatek se omlouváme. Váš podnět předáme vedení dané prodejny k prověření. Děkujeme za upozornění.

Přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 08:52, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:18, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.