Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Víno Tokaji Furmint v akci od čtvrtka 7.5.2020 4+2 zdarma, jako senioři jsme šli v 8 hod do prodejny v Ostrově nakoupit a víno nebylo žádné. Na dotaz zda víno bude, bylo nám řečeno, že Vietnamští obchodníci víno vykoupili.
V sobotu 9.5.2020 v 7,30 hod na druhý pokus jsme chtěli víno koupit, ale marně - opět vyprodáno.
Na náš dotaz zda víno bylo, tak opět nám bylo řečeno, že je vyprodáno - po 30 minutách. Myslím si, že pokud zboží není dostatek nemělo by se dávat do akce.
Myslím si, že pokud není dostatek zboží, tak by se mělo dávat omezené množství na osobu, další možností by mohlo být rozdělení zboží na dopoledne a odpoledne
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Křížová,
velmi nás mrzí, že jste zboží nesehnala a za nedostatek se omlouváme. Váš podnět předáme vedení dané prodejny k prověření. Děkujeme za upozornění.
Přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.