Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#42177Nedodanie objednaného a zaplateného tovaru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2020, před 5 lety

Jozef Lelko

Znění stížnosti

Objednávkou č. 1100523626 som si objednal sadu jednorázových rukavíc x 50 , ID 273945, sadu jednorázových rukavíc Atbex, ID 273935 a Ochranné rukavice
100 x, ID 272370. Tento objednaný tovar v hodnote 35,95 € som zaplatil prevodom na účet 2300518740 dňa 29.03.2020.
Do dnešného dňa som nedostal ani tovar a ani mi neboli vrátené peniaze.


Produkt

viď. hore uvedený tovar


Požadované řešení

Žiadam dodať objednaný a zaplatený tovar do 15.5.2020, alebo dom tohoto termínu vrátiť peniaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 07:15, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 11:51, před 5 lety

dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 1.4.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.

V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: RV382028244CN
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs

https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)

https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2020 07:18, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2020 09:37, před 5 lety

Spotřebitel nás informoval, že dne 9.6.2020 obdržel od podnikatele zásilku s chybějícím zboží.

Z obsahu vyjádření spotřebitele dovozujeme, že věc považuje za vyřešenou. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.