Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4218Špatně opravená obuv při reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2014, před 10 lety

Monika Poláčková

Znění stížnosti

Dne 20.8 2014 jsem byla reklamovat obuv-vycházkovou, byla tedy používána jenom do města.Obuv byla zakoupena 30.6 2014 a po měsíci a něco se rozlepila ve špičce a s tím se vydrolil materiál z něhož je bota vyrobena.Při přijetí reklamace mi bylo sděleno že to pošlou na opravu a že to obuvník zalepí,při mé námitce že se mi to nelíbí že nebude zalepena celá část kde je materiál poškozen mi bylo řečeno že oni to tak dělají a jinou šanci nemám.Dnes jsem byla pro opravené boty a čeho jsem se bála to se stalo,bota nedolepena a byl vidět sloupnutý materiál.Vyřízenou reklamaci jsem nepřevzala. Děkuji za kladné vyřízení


Produkt

Název zboží 1102 8012-38 GRACELAND


Požadované řešení

Stejné nové zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 17:20, před 10 lety

Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Není-li to možné, má spotřebitel právo na výměnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2014 21:43, před 10 lety

Vážená paní Poláčková,

děkujeme za Váš podnět i Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní/-ho vedoucí/-ho prodeje, která/-ý je přímou/-ým nadřízenou/-ým dané prodejny Deichmann.

Abychom tak mohli učinit, chtěli bychom Vás požádat o zaslání informace, na které prodejně Deichmann – v jakém městě a obchodním centru - byla obuv reklamována a číslo reklamačního protokolu na náš e-mail service-cz@deichmann.com. Pokud nám uvedete i Vaše telefonní číslo, bude možné danou záležitost rychleji a efektivněji dořešit.

Předem děkujeme!

S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2014 17:43, před 10 lety


Monika Poláčková

Děkuji za kladné vyřízení.Reklamaci posoudila oblastní vedoucí a bylo mi nabídnuto vrácení peněz nebo výměna zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.9.2014 08:28, před 10 lety


Monika Poláčková

Hodnocení: