Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.8 2014 jsem byla reklamovat obuv-vycházkovou, byla tedy používána jenom do města.Obuv byla zakoupena 30.6 2014 a po měsíci a něco se rozlepila ve špičce a s tím se vydrolil materiál z něhož je bota vyrobena.Při přijetí reklamace mi bylo sděleno že to pošlou na opravu a že to obuvník zalepí,při mé námitce že se mi to nelíbí že nebude zalepena celá část kde je materiál poškozen mi bylo řečeno že oni to tak dělají a jinou šanci nemám.Dnes jsem byla pro opravené boty a čeho jsem se bála to se stalo,bota nedolepena a byl vidět sloupnutý materiál.Vyřízenou reklamaci jsem nepřevzala. Děkuji za kladné vyřízení
Název zboží 1102 8012-38 GRACELAND
Stejné nové zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Není-li to možné, má spotřebitel právo na výměnu.
Vážená paní Poláčková,
děkujeme za Váš podnět i Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Vámi popisovaná záležitost nás velice mrzí. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá, proto necháme celou záležitost prověřit u oblastní/-ho vedoucí/-ho prodeje, která/-ý je přímou/-ým nadřízenou/-ým dané prodejny Deichmann.
Abychom tak mohli učinit, chtěli bychom Vás požádat o zaslání informace, na které prodejně Deichmann – v jakém městě a obchodním centru - byla obuv reklamována a číslo reklamačního protokolu na náš e-mail service-cz@deichmann.com. Pokud nám uvedete i Vaše telefonní číslo, bude možné danou záležitost rychleji a efektivněji dořešit.
Předem děkujeme!
S přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Děkuji za kladné vyřízení.Reklamaci posoudila oblastní vedoucí a bylo mi nabídnuto vrácení peněz nebo výměna zboží.
Hodnocení: