Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Někdy počátkem roku jsem začal inzerovat na sBazaru a Bazoši naší Fabii 2. generace. Jediný, kdo se ozval byly AutoEsa a AAA Auto. Ani s jedním bazarech jsem se na ceně nedomluvil, dle očekávání nastal kolotoč ochornických vystoupení, že auto není taková leštěnka, že má takový motor a takový nájezd... Přesto, že bylo v inzerátu vše uvedeno a zároveň jsem opět vše diktoval do telefonu operátorovi. AutoEsa mi už nikdy nekontaktovaly, ale u AAA stále pokračuje kolotoč doslovného obtěžování. Stále chodí SMS, stále tvrdí jaký mají zájem, stále stejné pohádky o komunikaci s manažery o ceně a stále nejsme schopni se na ceně dohodnout, nabízená částka je spíše výsměch. Již mám za sebou min. 10 telefonátů, vždy jsem umístěn, že již nebudu nikdy kontaktován a vždy pár dní po tomto ujištění přijde další SMS. Připadám si vyloženě "stalkován", toto neustálé obtěžování už mi opravdu nebaví... Zkoušel jsem na infolince získat kontakt na kohokoliv nadřízeného, bohužel bez úspěchu. Tento příběh jsem psal i Martinovi Hrudníkovi, což by měl být v AAA nákupčí manažer, od něj nečekaně také žádná odpověď, ani bych se nedivil, kdyby stejných stížností dostával denně desítky. Lze nějak zařídit, abych nebyl již obtěžován, když si to výslovně nepřeji?
Neustálé obtěžování
Buď auto odkoupit za původně nabízenou cenu nebo mi již nikdy nekontaktovat.
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dalé "nařízení GDPR").
Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Společnost je tedy povinna odstranit osobní údaje, pokud o to spotřebitel požádá, a to nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 nařízení GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti. Odstranění osobních údajů by mělo vést k ukončení opětovného nevyžádaného obtěžování. Rovněž lze k inzerátu dodatečně uvést, že si spotřebitel nepřeje, aby ho napříště kontaktoval kdokoliv ze společnosti AURES Holdings a.s.
Pokud by se spotřebitel domníval, že společnost osobní údaje neodstranila nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Karlovský,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z výkupního oddělení a potvrdili mi, že Vám již žádné SMS chodit nebudou. Omlouvám se za komplikace.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Mohu potvrdit, že již nějakou dobu žádný kontakt z AAA nepřišel, snad je to již opravdu uzavřené. Jen nechápu, proč jsem musel absolvovat cca. 10 telefonátů, kdy jsem byl pokaždé ujištěn, že již nebudu nikdy kontaktován, proč to nefungovalo hned napoprvé.
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.