Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42189Nedodané zboží (po dohodě s dopravcem), částka však ponechána v objednávce a stržena z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2020, před 5 lety

František Koutný

Znění stížnosti

Dne 10.5.2020 jsem obdržel zboží uvedené na objednávce 1325691783.
Po dohodě s dopravcem jsem nepožadoval dovoz položek R. Jelínek Moravská zlatá švestka 0,5l v ceně 184,90 a Ovesné vločky 400g v ceně 21,90.
Tyto položky byly nabídnuty jako náhrada za původně objednané zboží.
Zboží nebylo dodáno avšak nebylo odečteno z ceny nákupu.


F. Koutný


Produkt

R. Jelínek Moravská zlatá švestka 0,5l v ceně 184,90 a Ovesné vločky 400g v ceně 21,90.


Požadované řešení

Požaduji vrátit součet částek nedodaných položek zpět na můj účet(tedy částku 206,80 Kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2020 10:06, před 5 lety

Pokud spotřebitel odmítl a nepřevzal zboží nabídnuté jako náhradní plnění za nedostupné položky, pak je společnost povinna za tyto položky již zaplacenou částku vrátit.

Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 23:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.