Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 10.5.2020 jsem obdržel zboží uvedené na objednávce 1325691783.
Po dohodě s dopravcem jsem nepožadoval dovoz položek R. Jelínek Moravská zlatá švestka 0,5l v ceně 184,90 a Ovesné vločky 400g v ceně 21,90.
Tyto položky byly nabídnuty jako náhrada za původně objednané zboží.
Zboží nebylo dodáno avšak nebylo odečteno z ceny nákupu.
F. Koutný
R. Jelínek Moravská zlatá švestka 0,5l v ceně 184,90 a Ovesné vločky 400g v ceně 21,90.
Požaduji vrátit součet částek nedodaných položek zpět na můj účet(tedy částku 206,80 Kč)
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odmítl a nepřevzal zboží nabídnuté jako náhradní plnění za nedostupné položky, pak je společnost povinna za tyto položky již zaplacenou částku vrátit.
Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.