Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dne 3.5. jsem zakoupila v Teplicích v ulici Čs. Dobrovolcu dva termixy a až doma jsem zjistila, že datum spotřeby byl už 21.3. Nejsem z Teplic, tak jsem se pokusila reklamovat až dnes, ale bez úspěchu. Prý jsem měla přijít nejpozději druhý den, dnes již to jako reklamaci po týdnu vzít nemůže. Nemám zapotřebí se dohadovat kvůli šestnácti korunám, ale myslím si, že prodej takto hodně prošlého zboží určitě není v pořádku. S pozdravem Jitka Bártlová
Termix smetana ekomilk
Aby se to nestávalo a zaměstnanci zboží kontrolovali.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy. Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu.
Datum minimální spotřeby (doba použitelnosti) označuje den, po kterém už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost. Doba použitelnosti se používá pro potraviny, které podléhají rychle zkáze, a musí být proto rychle spotřebovány, např. jogurty a jiné mléčné výrobky, ryby, chlazenou drůbež, výrobky studené kuchyně atp. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin živočišného původu vykonává Státní veterinární správa. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.