Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42198Nedodržení vládního nařízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2020, před 5 lety

Denisa Lungová

Znění stížnosti

Dne 7.4.2020 jsme chtěli nakoupit v Tescu, bohužel jsme přišli mezi 8-10 hodinou, kdy mají nakupovat jen důchodci. Ochranka na začátku obchodu nám to řekla - uznali jsme, v pořádku. Po chvíli přišel mladý pán se synem, chtěli jít dovnitř - ochranka opět zakročila. Pán se ale nenechal odbýt a zašel si to domluvit na informace, kde mu vstup do prodejny povolili (nebyl to důchodce, ani nikoho nedoprovázel). Tak jsem se paní na informacích také zeptala, jestli nemůžeme jen koupit pití a pečivo na delší cestu - paní mě samozřejmě odbyla že ne, a po dotazu na pána který klidně prošel si vymyslela, že to byl zaměstnanec (zaměstnanec kterého neznala ochranka u vstupu, ani ochranka vevnitř obchodu, která se přišla po chvíli zeptat). Myslím si, že by vládní nařízení měly platit pro všechny, a pokud někdo dělá výjimky, nemusel by pak lhát ostatním zákazníkům.


Produkt

Tesco, Ostrava - Sjízdná


Požadované řešení

Nevím jak tyto situace řešíte, možná jen stačí vysvětlit pravidla zaměstnancům na informacích.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2020 09:41, před 5 lety

Není-li ostatními kupujícími, kteří nespadají do kategorie nad 65 let věku a přesto ve vymezeném čase jdou nakupovat, a prodejcem, který respektování vlády nevynutí (např. skrze ostrahu), respektováno opatření vlády, má spotřebitel možnost obrátit se na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 23:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.