Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4220Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2014, před 10 lety

Jiří Doležel

Znění stížnosti

Dobrý den,
V červnu tohoto roku jsme v Brně na prodejně OC Olympia zakoupili synovi plátěné tenisky zn. TOMMY HILFIGER. Po necelých třech měsících nošení se na svršku začaly párat, uvnitř bot se roztrhla podšívka a na některých místech začala blednout barva. Vzhledem k vyšší pořizovací ceně (1899 Kč) si syn tyto boty šetřil, nenosil je každý den, ale střídavě ještě s jinými botami. Dne 30.8.2014 jsme předali obuv k reklamaci v prodejně, kde jsme je koupili. Reklamace však nebyla uznána. Důvod nebyl uveden. Poraďte mi prosím, jak dále postupovat.


Požadované řešení

Výměna za nové, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 17:09, před 10 lety

Je-li reklamace zamítnuta, prodávající má povinnost reklamaci písemně odůvodnit. Jestliže tuto povinnost nesplnil, doporučujeme spotřebiteli podat podnět České obchodní inspekci, která může prodávajícímu uložit pokutu.
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud reklamaci zamítá. V tomto případě tedy nebyla vyvrácena domněnka týkající se vadnosti při převzetí a spotřebitel má nadále právo požadovat práva uvedená v § 2169 občanského zákoníku (odstranění vady, výměna, odstoupení od smlouvy v uvedeném pořadí).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 16:24, před 10 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.