Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42208Neoprávněné stržení 99kč za neobjednanou službu Content for mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Wilhelmine Drápalíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes mi dorazila sms od společnosti mobile4fun s informací o předplatném 99kč/týden za služby. Ráda bych tuto službu zrušila, nicméně na jejich stránkách jsem se nikdy neregistrovala a tudíž nemám žádné přihlašovací údaje, díky kterým bych mohla zrušit službu skrze jejich web.
Předpokládám, že k přihlášení odběru služeb/her/aplikací došlo v momentě, kdy jsem na webu emimino.cz omylem klikla na inzerci hry Tom a Jerry, kterou jsem ovšem neměla v plánu hrát ani ji stahovat.
Firma sídlí na Kypru, na jejich tel. se nelze dovolat. Napsala jsem jim email s žádostí o zastavení služeb a strhávání peněz, na o2 jsem si nechala zablokovat premium sms a platby přes mobilní telefon.
Myslíte, že toto je dostačující? 99kč nech vezme čert, ale nerada bych se dostala do situace, kdy na mne tato podvodná firma bude vymáhat horentní částky.
Děkuji


Produkt

Content for mobile, mobile4fun, můj operátor: o2, https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz


Požadované řešení

Žádnou Vaší službu nevyužívám.
Žádám okamžité ukončení závazku mezi mnou a společností Content for mobile.
Smazání předplatného, registrace, účtu, veškerých osobních údajů ve Vaší databázi - tzn. všeho, co jsem nikdy neměla v plánu s Vámi sdílet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 07:56, před 5 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 17:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.