Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při reklamaci obuvi jsem požadovala jejich výměnu. Pokladní mi sdělila, že pokud nebude možná výměna, dávájí poukázky a já si vyberu jinou obuv. Po měsíci při vyřešení reklamace jsem si jinou obuv nevybrala a požádala o vrácení peněz.
Prý to není možné, když jsem v protokolu podepsala: Přání zákazníka: výměna-poukázky.
zákaznická reklamace číslo 13541002867, reklamované zboží 341011760060 Salomon Lakewood - dámské outdoorové boty
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
Zákon nezná takové řešení reklamace. Reklamaci lze řešit následujícími způsoby: oprava, výměna, odstoupení od smlouvy, sleva z kupní ceny. Na jiném způsobu by se strany musely dohodnout. Dohoda je aktem, který vyžaduje schválení obou zúčastněných stran. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva ruší a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění. Spotřebitel je povinen vrátit obuv, prodávající je povinen vrátit peníze, pokud se nedohodnou jinak.
Společnost Intersport ČR s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.