Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#42213NEVYPLACENÝ PŘEPLATEK - NEKOMUNIKUJÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

JITKA HAZMUKOVÁ

Znění stížnosti

PO URGENCÍCH JSEM SE KONEČNĚ , PO TŘECH LETECH DOČKALA VYŮČTOVÁNÍ. SPLATNOST PŘEPLATKU 29.4.2020. DODNES NIC NEPŘIŠLO -INFOLINKA NEDOSTUPNÁ, A NA EMAILY NIKDO NEODPOVÍDÁ.


Požadované řešení

POŽEDUJU VRÁTIT PŘEPLATEK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 10:31, před 5 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Nelze-li společnost kontaktovat způsoby, které vyjmenovává spotřebitelka ve stížnosti, doporučujeme zaslat na adresu sídla společnosti doporučený dopis.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:39, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.