Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Nikdy nekomentuju, ale ted musim.
Maji nehorsi zakaznik servis a nejsou vubec slusny.
Prisel nam rozbiti zbozi 23/4/20
Hned zavolali jsme reklamace servis. Nam rikali posilat formular na email.
Od ten dobe, zadny odpoved.
Zavolame je kazdy den, posilame email kazdy den, jen nam ignoruji.
Bezte pryc!
SKŘÍŇKA NA ŠPERKY, bílá, art. číslo 005958000201 / objednávka/faktura s č. obj. 1102004799675 a číslo objednávky XZ3IXB
Chci moji zpatky. Nechci davat ani 1 czk pro takova firma ktera nema respekt pro zakaznik
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
V řešené věci to znamená, že uplatnil-li spotřebitel právo z vady (byť prostřednictvím formuláře), má společnost zásadně 30 dnů od odeslání tohoto formuláře na to, aby byla reklamace vyřešena - tj. přijata, anebo s patřičným odůvodněním zamítnuta. Spotřebitel by měl být pro případ sporu schopen doložit odeslání tohoto formuláře.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.