Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zasílám vám zpět 2 zásilky,které mne přišli 2 dny za sebou. Nejsem si vědoma,že bych něco takového objednávala,ještě vzhledem k současné "krizi".
Prosím o vymazání mých údajů . Děkuji, S pozdravem Jana Müllerová
helvetia apotheke
Vrácení zásilek
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Vážená paní Müllerová,
pro nejrychlejší vyřízení požadavku je ideální se obrátit na zákaznické oddělení, kde je požadavek vyřešen do několika minut.
Můžeme Vás poprosit o bližší údaje, abychom Vás mohli dohledat v systému a vymazat Vaše údaje? Prosíme o zákaznické číslo nebo adresu.
Jen upozorním, že nikdy nic neposíláme bez předchozího souhlasu.
S pozdravem
Zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.