Společnost


TPF group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42223Penzion na Klokocskych skalach

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Jana Matoušková

Znění stížnosti

Zakoupený kupon jsme nemohly využít v roce 2019 z důvodu nemoci termín posunut na 14.6 2020 ale pan vedoucí mi napsal že se to ruší že skrachoval. Bez náhrady financí číslo voucheru jeKING23694925 prosím co mám dělat děkuji za odpověď


Požadované řešení

Požaduji výměnu voucheru nebo vrácení peněz děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 11:10, před 5 lety

V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je rozhodující, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok (nárok na plnění v souladu s objednávkou, popř. nárok na vrácení peněz) vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování. Zprostředkovatel má však ze zákona dbát na to, aby smlouva nebyla uzavírána s nedůvěryhodnou osobou. Dokonce nesmí navrhnout uzavření smlouvy, pokud se objeví pochybnost, že třetí osoba smlouvu dodrží. Když by svých povinností nedbal, může spotřebitel případnou náhradu škody požadovat právě po zprostředkovateli.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt z Evropské Unie, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 11:41, před 4 lety

Společnost nás dodatečně kontaktovala s následujícím vyjádřením:

"Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Kupon KING23694925 byl zakoupen dne 10.1.2019 a jeho platnost byla do data 31. 10. 2019. V průběhu platnosti kuponu jej Penzion na Klokočských skalách rezervoval na termín 21.10.2019 a poté si jej označil jako zákazníkem využitý.

Došlo zde tedy k domluvě mezi zákazníkem a hotelem na posunutí rezervace nad rámec platnosti kuponu (termín 14.6 2020) bez předchozí domluvy s naším portálem.

V těchto případech vždy doporučujeme, pokud kupon nestihnete využít v období jeho platnosti, tak se obrátit přímo na portál, kde byl kupon zakoupen. Z naší strany je pak možné případně platnost kuponu prodloužit, či jej vyměnit za jiný pobyt nebo cestovní kredity s roční platností pro pozdější využití.

Bohužel, v tomto případě si hotel kupon označil na základě platné rezervace termínu a ve vyúčtování za něj již obdržel platbu. S tímto partnerem již také nemáme žádnou další spolupráci, refundace z naší strany více než půl roku po skončení platnosti kuponu tedy v tomto případě bohužel nebude možná.

Za splnění služeb provozovatelem (v tomto případě Travelking) se považuje poskytnutí kuponu, nejpozději však ta situace, kdy zákazník podá návrh na uzavření smlouvy s Poskytovatelem (Penzion na Klokočských skalách) na základě kuponu. Na takovýto Kupon se hledí jako na využitý Kupon.

V případě kuponu na konkrétní termín splývá uzavření smlouvy mezi Travelkingem a zákazníkem a smlouvy mezi zákazníkem a hotelem v jeden okamžik. Travelking tedy bezezbytku splní svou povinnost dodat kupon, který zákazníka opravňuje využít ubytování (tj. uzavřít smlouvu o ubytování s hotelem).

Doporučíme tedy se obrátit přímo na majitele Penzionu na Klokočských skalách a požadovat vrácení uhrazené částky zde.

Děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne,

Tým Travelking"


Za dodatečné vyjádření děkujeme, vzhledem k jeho znění však stížnost necháváme uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.