Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42231Uzamčený dům - co je to za výmluvu?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Michal Landsman

Znění stížnosti

Přišla SMS o doručování zásilky, bez udáno hodiny, či rozsahu ve kterém se budou snaži doručit zásilku. V této zprávě bylo také telefonní číslo na řidiče. Na tento telefon jsem se v průběhu dne snažil 3x volat, abych se domluvil na času vyzvednutí. Neúspěšně.

Na konci dne dorazila SMS o uložení zásilky na poště, důvod: uzamčený dům.

Řidič tedy vážil cestu k domu, kde zřejmě 3 minuty počkal a pak jel dál. Práce pro práci.

Obdobný případ se stal již několikrát přítelkyni.


Produkt

Doručení zásilky do ruky


Požadované řešení

Řidiči České pošty nevolají na uvedený telefon, nedomluví si čas převzetí, případně nějaký dispečing, který by instruoval řidiče, aby nejezdili zbúhdarma po městě. Neefektivní, hloupé!

Rád bych, aby se tento proces změnil a povýšil na úroveň roku 2020.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 13:57, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.