Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#42232Problemy s internetem a servisem/supportem dohromady

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Patrik Gregus

Znění stížnosti

Ani nevim kde mam zacit, u Vodafonu jsem byl uz od Oskara a kvuli nekolika spatnym zkusenostem jsem presel pod konkurenci, ale kamarad momentalne pracuje u Vodafonu tak mi zaridil velmi vyhodne tarify tak jsem se rozhodl jit zpet, ale jsem tam zhruba 14dni a uz ted lituju. Uz hned pri zmene tarifu doslo k prvnimu pochybeni kdy jsem se 2x ujistoval zda mi opravdu to posledni cislo ktere zustane v rozvazane ramcove smlouve zustane se stejnym tarifem a cenou a pani z Vodafonu mi rikala, ze na to koukala a melo by to bejt stale validni - samozrejme, 25.4. mi pak volala, ze tarif uz tam neni a musim si zaridit novej, ale ona je jen pro specialni sluzby takze mi s tim nepomuze tak at si zavolam jinam. To jsem jeste presel v pohode, ackoliv mama samozrejme uz provolala 140kc v ten den, protoze nevedela ze ten tarif uz tam neni - nicmene predpokladam ze tohle pujde pak reklamovat. Jdeme dal, jako soucast tarifu mam “Internet na doma” a tak ve ctvrtek prisel technik od Cetinu aby tu pripravil optiku s tim, ze si tam dam svuj wifi router nebo ze alespon nedostal zadny instrukce ze by tu mel instalovat nejaky primo od vodafonu. Nicmene dal jsem tam svuj router a internet nesel, zkousel jsem X ruznych variant co jsem nasel na strankach VF, ale zadna nepomohla tak jsem v patek (svatek) volal na VF, ale bohuzel operator o svatkach neni available a stejne tak ani v sobotu a nedeli. Rikam si, nevadi zavolam v pondeli. Volam v pondeli neco okolo 18:00 a VF mne informuje, ze operator pro specialni programy funguje pouze do 17:00 a na jinyho me to bohuzel neprehodilo. Tak volam v utery to mi je bohuzel receno, ze nefunguji systemy a tudiz mi pani neni schopna nijak pomoci - ze se ozvou ve stredu. Tak volam znovu mezi 16:00- 17:00 dalsi den a operator hned z uvodu rika, ze systemy stale nefunguji a tak mi nebude moct poskytnout plnou pomoc, ale at to zkusim. Problem jsem mu vysvetlil a odpoved byla “zkusil jste restart routeru?” - “ano” - “tak to vam vic nepomuzu, muzu poslat tiket a nekdo se vam do 2 dnu ozve”. Rikam si super, diky moc, nevadi mi ze uz tyden nemam internet. Zkousim stesti dal a ve ctvrtek jsem dostal na drat prvniho operatora ktery byl alespon snazenlivy a pokusil se mi alespon nejakym zpusobem pomoct, bohuzel marne. Nicmene, predal kontakt kolegum z Cetinu a do hodiny mi volali, ze se stavi technik, ale bohuzel az v pondeli. Dnes tedy prisel technik z Cetinu, internet vyzkousel na svym routeru a velice rychle zjistil, ze muj router nepodporuje VLAN takze bohuzel musim router vymenit. Tak koukam na stranky VF a vidim, ze k internetu na doma nejaky router nabizi tak volam opet na operatora a od 8:00- 15:00 vzdy pri pokusu o pripojeni k operatorovi spadne linka. Zkousim teda workaround a pisu na stranky VF telefonni cislo do formulare ze mam zajem o jejich internet - brzy dostavam call back, ale bohuzel pani neni schopna pomoct, protoze si musim zavolat na operatora specialnich programu - rikam ji ze to bohuzel nefunguje a jestli muze zazadat v systemu nebo nekoho kontaktovat at mi nekdo zavola zpet - to bohuzel nelze. V 16:15 tomu davam posledni pokus spojit se s operatorem a s nadsenim slysim prepojovaci ton, ktery me spoji s operatorem - bohuzel jsem ve fronte, ale pry budu brzy prepojen. Toto posloucham 30 minut dokola a najednou ticho, rikam si, super mam nekoho na drate? Nikoliv, hovor byl prerusen a pul hodina meho casu byla ztracena. Uz hodne rozladenej teda zkousim volat naposledy, nicmene opet hovor hned pada a operator neni dostupny. Nevim jak vam, ale tohle mi prijde jako absolutni dno sluzeb a v zivote bych se k VF uz nevratil, ani nevim jestli mi to stoji za ty velmi vyhodne tarify kdyz jim trva pres 2 tydny se mnou poresit internet na doma. Mimochodem jeden z clenu rodiny se stejnym tarifem ma neustale pouze 3G nebo E a nemuze nikde chytit LTE i presto, ze ostatni maji normalne LTE okolo nej, ale k tomuhle problemu se s timto tempem pravdepodobne dostaneme az tak na Vanoce.


Produkt

Internet na doma - optika skrz Cetin


Požadované řešení

Rad bych funkcni internet aniz bych cekal dalsi mesic nez mi nekdo bude schopnej rict jestli mi bude poskytnut nakej router nebo si ho mam koupit sam a popripade ho idealne co nejrychleji poskytnout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 14:17, před 5 lety

Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitel má problémy s připojením internetu z důvodu vadného, resp. nekompatibilního routeru. Pokud nebylo mezi stranami ujednáno, že součástí poskytování služeb ve formě internetového připojení bude i poskytnutí a zprovoznění routeru, není společnost povinna router spotřebiteli dodat. V takovém případě by se tedy nejednalo o závadu na straně společnosti, ale o závadu na straně spotřebitele. K přesnému posouzení je však třeba znát detaily smluvního ujednání.

Pokud by však šlo o závadu na straně společnosti, a nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci služby, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Určitá úroveň služeb zákaznického centra není právně vynutitelná, nicméně může působit jako významný ukazatel při budoucí volbě poskytovatele služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.6.2020 13:58, před 5 lety

Dobrý den, pane Gregusi,

mrzí mě, že aktivace služeb neproběhla hladce.

Podle informací, které jste uvedl, se domnívám, že jste situaci řešil začátkem května. V té době jsme se potýkali s nestabilitou interního systému, a proto jste mohl mít potíže s kontaktováním infolinky. Za to se Vám moc omlouvám.

Pokud stále ještě nemůžete využívat pevný internet nebo mobilní data přes LTE, dejte nám prosím vědět přes https://tam.je/dotazdtest, rádi se na to s Vámi podíváme.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:03, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2020 13:39, před 4 lety


Patrik Gregus

Hodnocení: