Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42233Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Jiří Kadeřábek

Znění stížnosti

Pošta zásadně doručuje balíky v dopoledních hodinách, když je člověk v práci. Proto jsem učinil opatření a nechávám si doručovat balíky do práce.
Dnes jsem měl dostat balík na Novodvorské ulici, byl jsem upozorněn sms i emailem. Kontakt na řidiče jsem zkoušel, ten telefon nebral. Zkoušel jsem i číslo na Depo pro Prahu 4, tam mi telefon někdo dvakrát vymáčkl. V doručovacím čase se řidič neozval, i když ve firmě byl, nechal tu tři balíky pro firmu a můj odvezl do balíkovny, což jsem se dozvěděl o pár hodin později.


Požadované řešení

S Českou poštou mám neustále problémy a nikdy se nestarají o to jestli je zákazník spokojený. Požaduji potrestání řidiče a vrácení poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2020 10:10, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.