Společnost


Jan Alt (prevence2020.cz)

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42236Ústní roušky - nedodání zboží, nevrácení peněz, e-shop prevence2020.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Marie Kolomazníková

Znění stížnosti

V době nouzového stavu, 19.3.2020, jsem si objednala na e-shopu prevence2020.cz, p. Jan Alt, Mladých Běchovic 2, 190 11 Praha 9, IČ 87261774, Ústní rouška - balení po 50 ks, cena 30 Kč/ ks. Na můj e-mail jsem obdržela Potvrzení přijetí objednávky 2020031915 s výzvou k úhradě částky 1.625,- Kč. Platbu 1.625.- Kč jsem podle výzvy provedla 19.3.2020. Do dnešního dne jsem neobdržela ústní roušky ani vrácení zaplacených peněz.
Dne 9.4.2020 jsem na e-mail prevence2020@seznam. cz poslala žádost o storno objednávky a o vrácení uhrazené částky z důvodu nedodání objednaného zboží - bez odpovědi.
Dne 26.4.2020 jsem poslala na e-mail uvedený v Obchodních podmínkách 2020prevence@seznam.cz stížnost na nedodané zboží a nevrácení uhrazené částky 1.625.- Kč, se žádostí o vrácení peněz do jednoho týdne - bez odpovědi.
Dne 30.4.2020 jsem poslala e - mailem a SMS na telefon 606743048 další žádost o vrácení uhrazené částky za nedodané zboží s termínem vrácení do 7.5.2020 - bez odpovědi, částka 1.625,- Kč nebyla do dnešního dne vrácena a p. Alt Jan na výzvy nereaguje.
Kolomazníková Marie


Produkt

Ústní rouška - balení po 50 ks, cena 30 Kč / ks


Požadované řešení

Žádám o vrácení uhrazené částky 1.625,- Kč za nedodané objednané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2020 07:42, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 13:36, před 5 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.