Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#42239Nerespektování odstoupení od smlouvy a následné vystavení faktury s jiným č. objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2020, před 5 lety

Libuše Bahenská

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží (roušky) na webu postovnezdarma.cz. Potvrdila jsem zaplacení na dobírku a dopravu jsem zvolila na poštu.Pro nepřehlednost, nejasnost a zavádějící informace jsem objednávku dne 24.3.2020 doporučeným dopisem stornovala.(odkazovala jsem se na §1829 odst.1 a §1818 zákona č. 89/2012 Sb. Od té doby jsem dostala velký počet automatizovaných e-mailů od postovnezdarma a od společnosti Twisto kromě e-mailů množství sms, v nichž žádala zaplacení stornovaného zboží. Ačkoli jsem objednala zboží na dobírku,spol. Twisto žádala zaplacení na účet.
Dne 21.4. jsem zásilku na poště odmítla převzít. Nadále jsem si komunikace od Twisto a od postovnezdarma.cz nevšímala. Dne 11.5.2020 jsem zjistila, že po mém stornování objednávky společnost-zaměstnanci postovnezdarma.cz i Twisto ve faktuře pozměnili původní č. objednávky na č. objednávky, kterou jsem nikdy neuskutečnila. Dne 27.4.2020 jsem dostala oznámení o uložení dalšího doporučeného dopisu z Číny na poště. Zásilku jsem nepřevzala. Společnosti Twisto jsem e-mailem zaslala žádost, aby respektovali moje storno objednávky a odkazovala jsem se na §1753 OZ.
Je evidentní, že Twisto i postovnezdarma mají "stejné zájmy".

Pro představu (není tu výčet všech písemných kontaktů)
12.3.2020 jsem ve 12.58 objednala zboží (roušky)
12.3.2020, 18.16 hod. písemné (mailem))zrušila objednávku (došla neosobní strojově předepsaná a nepřehledná odpověď od postovnezdarma)
12.3. Twisto požaduje platbu (zboží na dobírku ještě ani nedorazilo)
13.3. telefonický kontakt s p. Martínkovou Lenkou a Koubovou Kateřinou z postovnezdarma,cz (objednávka prý byla již odeslána a nelze ji stornovat. Musím prý zboží zaplatit, převzít a poslat zpět na společnost Ateli, poté dostanu peníze zpět)
24.3. 2020 - Zaslala jsem doporučený dopis- oznámení stornování objednávky na spol. Atelli s.r.o., Habrmannovo n. 794/5 Plzeň
24.3.2020 -odeslala jsem zprávu o stornu e-mailem společnosti postovnezdarma.cz a od Twisto (automatizovaná nepřesná odpověď od společnosti postovnezdarma-cz)
1.4. 2020 dostala jsem zprávu, že fa byla uhrazena, objednávku nelze zrušit, zboží bylo vyexpedováno 13.3.
3.4. mi nabízí Twisto zboží ze skladu v ČR.
6.4. Twisto požaduje zaplacení
atd. atd. …...výčet není úplný!


Produkt

respierační rouška KN95


Požadované řešení

Požaduji bezodkladné respektování mého dstoupení od smlouvy, důrazně požaduji, aby mne již zaměstnanci ze společností Atelli, s.r.o., potažmo
postovnezdarma.cz a spol. Twisto již neoprávněně nezahlcovali svými e-maily, a sms-kami a aby vymazali moje identifikační údaje ze svých záznamů tj. můj e-mail, mobilní tel.číslo a adresu. O tom všem žádám vyrozumění písemnou formou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 07:13, před 5 lety

Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím. Odstoupí-li pak spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud kupní cenu výrobku spotřebitel ještě neuhradil, má odstoupení od smlouvy ten efekt, že prodávajícímu zaniká možnost požadovat po spotřebiteli zaplacení kupní ceny výrobku. Vymáhá-li společnost údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Spotřebitel se nemůže tímto způsobem dostat do registru dlužníků.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 11:51, před 5 lety

Kontrolou bylo zjištěno, že objednávka byla hrazena přes Twisto.

Jelikož nám doposud společnost twisto nesdělila, zda-li byla objednávka u společnosti Twisto hrazena, či nikoliv, prosíme Vás o zaslání dokladu o platbě v případě, že jste objednávku hradil/a.

Po zaslání potvrzení o platbě Vám budou peníze vráceny.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2020 13:22, před 5 lety


Libuše Bahenská

Dobrý den, paní Kateřino K., resp. paní Kateřino Koubová,

kontrolou nemohlo být zjištěno, že byla objednávka č. 102517024 hrazena přes Twisto, neboť jsem tuto objednávku, u Ateli stornovanou,nikdy nezaplatila. Nepožadovala jsem vrácení peněz -viz nahoře název stížnosti a popis sledu událostí a viz Požadované řešení.
Žádám o adekvátní reakci na moji stížnost! Především požaduji, abyste dali spol. Twisto informaci, že Atelli,s.r.o. (postovnezdarma.cz)objednávku č. 102517024 stornovává! Společnost Twisto čeká už jen na Váš pokyn.

S pozdravem L. Bahenská

Informace pro poradnu D-Testu:
Spol. Ateli,s.r.o. servis pro zákazníky mne kontaktovala týž den, kdy byla moje stížnost zveřejněna a sdělila mi, že důvodem dalšího č. obj. 10153662, kterou jsem neučinila, bylo rozdělení původní objednávky na dvě části (ale na obou fakturách byla stejná celková cena k zaplacení tj.1055,- Kč?!). Stornovat objednávku u spol. Twisto prý nemohou z důvodu nefunkčnosti systému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2020 13:52, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitelky respektovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2020 07:21, před 5 lety

situaci jsme prověřili a tato objednávka je v pořádku stornována jak u nás, tak u firmy Twisto.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2020 11:24, před 5 lety


Libuše Bahenská

Dobrý den, paní K.Koubová,

vzhledem k předešlým nepřehlednostem a nepřesnostem ve Vaší komunikaci se mnou Vás žádám o potvrzení, že jste stornovali konkrétně objednávku č.102517024.Pak s Vámi kontakt velmi ráda uzavřu. (Počet 51 sms a e-mailů od 12.3.?!). Nezapomeňte, prosím, na potvrzení, že jste moje identifikační údaje vymazali z Vaší databáze!

Předem děkuji za vyřízení a brzkou odpověď.

L. Bahenská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2020 13:32, před 5 lety

Na základě sdělení spotřebitelky přeřazujeme stížnost na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2020 10:49, před 5 lety

v příloze Vám zasíláme potvrzení o zrušené faktuře.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2020 12:12, před 5 lety


Libuše Bahenská

To je vtip, paní K.? To si budeme donekonečna dopisovat? Vždyť na faktuře není moje č. objednávky? Přece Vám nebudu radit?! Stačí, když si pozorně přečtete naši předchozí komunikaci. Faktura navíc nemá odpovídající formu-obsah. L. Bahenská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2020 11:31, před 5 lety

Potvrzení vystavené společností se bohužel skutečně vztahuje k č. objednávky 10153662, tj. k té, která měla být vytvořena z důvodu rozdělení objednávky, nicméně cena byla na fakturách nikoliv rozdělena, ale duplikována.

Žádáme společnost, aby potvrdila zrušení správné objednávky č. 102517024, a to řádným způsobem, aby mohla být stížnost ukončena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2020 11:00, před 5 lety

číslo 10153662 je označení faktury u Twista. U nás je objednávka zaevidována pod číslem 102517024.

Bylo přiloženo potvrzení, ve kterém jsou informace ohledně objednávky a adresy zákazníka i jeho email viditelné. V zaslaném potvrzení, je také viditelné zrušení faktury formou přeškrtnutí názvu produktu a cena je 0 Kč.

Jak jsme informovali v předchozích komunikacích, objednávka je v pořádku u firmy Twisto zrušena.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.6.2020 13:46, před 5 lety


Libuše Bahenská

Dobrý den, paní K.,

TRVÁM NA STORNOVÁNÍ MOJÍ objednávky č. 102517024. Tuto objednávku jsem uskutečnila u Vás, nikoli u spol. Twisto. Jakékoli další změny, o kterých jsem dopředu nebyla vůbec informována, je Vaše vnitřní záležitost.
Nepotřebuji vidět vynulovanou fakturu, nýbrž očekávám Vaši reakci na stornování mojí objednávky zaslané firmě Ateli doporučeně s podacím lístkem dne 24.3.2020.
Stačí, když napíšete:
"Na základě Vaší žádosti ze dne 24.3. 2020 potvrzujeme, že akceptujeme Vaše odstoupení od kupní smlouvy obj.č. 102517024. Vaše identifikační údaje byly z databáze naší firmy vymazány."...
Žádám kromě jiného pro věrohodnost bezpodmínečně připsat ADRESU SPOL. ATELI s RAZÍTKEM a ČITELNÝ PODPIS.

S pozdravem Libuše Bahenská

Pro společnost D-Test:
Vážení,
velmi si vážím Vaší pomoci v této kauze. Myslím, že můj dnešní požadavek vůči spol. Ateli je zcela oprávněný. Nechci ale mrhat svým ani Vaším časem. Proto, pokud je možné uzavřít tuto kauzu tak, abych vůči spol. Ateli neměla do budoucna žádné závazky, udělejme to. Jsem Vám velmi vděčná za veškerou podporu a předem děkuji za Vaše vyjádření k mému dopisu paní K.

L. Bahenská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 15:29, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby popsané potvrzení spotřebitelce vystavila, aby mohla věc být uzavřena. I vzhledem k požadavku na odstranění osobních údajů je dle našeho názoru žádost spotřebitelky na vystavení potvrzení rozumná a pro společnost nijak výrazně zatěžující.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2020 09:50, před 5 lety

Dobrý den, paní Bahenská,

již jsme Vám zasílali informaci, že Vaše objednávka - faktura byla stornována. Při objednání jste zvolila platební metodu přes společnost Twisto, tzn., že platba se hradí až po převzetí zboží na účet společnosti Twisto. Veškeré informace o této společnosti si můžete zjistit na jejich stránkách https://www.twisto.cz/.

Pokud máte pochybnosti o zrušení faktury, můžete kontaktovat společnost Twisto (+420 222 70 33 33), která Vám zrušení ráda potvrdí.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.6.2020 14:06, před 5 lety


Libuše Bahenská

Dobrý den, paní Brodňanová,

nevidím důvod odkazovat se na spol. Twisto. Objednávku jsem objednala a poté stornovala u spol. Ateli - postovnezdarma.cz.
Vámi zmiňovanou, prokazatelně obsahem neodpovídající fakturou ( chybí mimo jiné i vystavovatel faktury), nelze nahradit potvrzení o stornování mé objednávky, o které žádám.
Kráčíte "po žhavém uhlí"........ .Vidím všechny ty stížnosti na Vaši společnost.


S pozdravem Libuše Bahenská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 13:56, před 5 lety

Stížnost tedy opět přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2020 13:25, před 5 lety

Dobrý den, paní Bahenská,

objednávku jste vytvořila u nás, ovšem zvolila jste si platební metodu, kterou má na starosti společnost Twisto, proto jsme Vás odkázali na tuto firmu, pokud si přejete získat bližší informace. Potvrzení o zrušení faktury nám společnost Twisto neposkytuje. Do Vašeho emailu jsme Vám zaslali screen s potvrzením, že faktura je u Twista zrušená. Twisto Vás nadále žádným způsobem nekontaktuje.

Objednávka byla zrušena i u nás v systému.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2020 13:24, před 5 lety


Libuše Bahenská

Společnosti D-Test

Vážení,

rozhodla jsem se kauzu ukončit, ačkoli ji považuji ze strany spol. Ateli za právně neadekvátně vyřešenou (viz právo spotřebitele podle OZ a moje požadavky ze dne 11.5.2020). K mé spokojenosti je alespoň pozitivní, že mne již nějakou dobu spol. Twisto ani Ateli neobtěžují jakou-koli písemnou komunikací na soukromých mediích.

Vřelé poděkování Vaší poradně!
Po přečtení, prosím, stížnost uzavřete. Děkuji.

S pozdravem Libuše Bahenská

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 09:06, před 5 lety

Dobrý den, paní Bahenská,

děkujeme za informaci. Jsme rádi, že situace byla nakonec vyřešena k Vaší spokojenosti.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.