Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v prodejně Office shoes Forum Liberec jsem si 4.3.2014 zakoupila obuv zn.Lacoste (2 290,-)
Obuv jsem střídala, nosila jen po městě, podle návodu na nošení - obuv je označena jako módní.A po třech měsících se mi sešlapaly podrážky na patě,a rozlepovaly se po obvodu.Na levé botě se mi udělala v podrážce na patě díra.Obuv jsem 11.6 reklamovala, reklamace byla uznána a vada opravena.Díru v podrážce zalepily (což moc nechápu).Když jsem si obuv vyzvedávala, při kontrole jsem zdělila prodavačce, že zalepená díra na podrážce dlouho nevydrží, bylo mi sděleno, že když se vada znovu objeví, mám přijít obuv znovu reklamovat.Po necelém měsíci nošení (5.8) jsem byla stejnou vadu opět reklamovat. Nyní mi už vada uznána nebyla a reklamace byla vyřízena za NEOPRÁVNĚNOU. Jak je možné, že stejná vada byla jednou opravena a po druhé už neuznána, když je to na stejném půlpáru i místě jako vada první??
Obuv značky Lacoste - 141SPW0103- 21G Nievo
Chtěla bych podat vysvětlení, jak je toto možné. A dále bych chtěla výměnu obuvi, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamínout. Projevila-li se závada již po druhé, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byla předchozí reklamace uznána a druhá nikoli. Také je to argument svědčící pro existenci závady.
Dobrý den, paní Pudilová,
Rádi bychom Vás poprosili stavit se s obuví a kompletní dokumentací opět na prodejně Forum Liberec. Reklamační řízení bude prověřeno, zda nedošlo k nějakému nedorozumění.
Pokud nemáte tu možnost, prosím zašlete zásilku na adresu, kterou uvádím níže:
Shoebox CZ
K Žižkovu 7
190 00 Praha 9 Vysočany
Děkuji.
Za Shoebox CZ s.r.o.
Ondřej Kohút
Děkuji, obuv zašlu poštou.
Pudilova Lucie
Spotřebitelka nám sdělila, že stížnost je již vyřešena.