Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#4225Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2014, před 10 lety

Lucka Pudilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prodejně Office shoes Forum Liberec jsem si 4.3.2014 zakoupila obuv zn.Lacoste (2 290,-)
Obuv jsem střídala, nosila jen po městě, podle návodu na nošení - obuv je označena jako módní.A po třech měsících se mi sešlapaly podrážky na patě,a rozlepovaly se po obvodu.Na levé botě se mi udělala v podrážce na patě díra.Obuv jsem 11.6 reklamovala, reklamace byla uznána a vada opravena.Díru v podrážce zalepily (což moc nechápu).Když jsem si obuv vyzvedávala, při kontrole jsem zdělila prodavačce, že zalepená díra na podrážce dlouho nevydrží, bylo mi sděleno, že když se vada znovu objeví, mám přijít obuv znovu reklamovat.Po necelém měsíci nošení (5.8) jsem byla stejnou vadu opět reklamovat. Nyní mi už vada uznána nebyla a reklamace byla vyřízena za NEOPRÁVNĚNOU. Jak je možné, že stejná vada byla jednou opravena a po druhé už neuznána, když je to na stejném půlpáru i místě jako vada první??


Produkt

Obuv značky Lacoste - 141SPW0103- 21G Nievo


Požadované řešení

Chtěla bych podat vysvětlení, jak je toto možné. A dále bych chtěla výměnu obuvi, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 16:39, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, pokud chce reklamaci zamínout. Projevila-li se závada již po druhé, lze po prodejci žádat vysvětlení, z jakého důvodu byla předchozí reklamace uznána a druhá nikoli. Také je to argument svědčící pro existenci závady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2014 16:47, před 10 lety

Dobrý den, paní Pudilová,

Rádi bychom Vás poprosili stavit se s obuví a kompletní dokumentací opět na prodejně Forum Liberec. Reklamační řízení bude prověřeno, zda nedošlo k nějakému nedorozumění.
Pokud nemáte tu možnost, prosím zašlete zásilku na adresu, kterou uvádím níže:

Shoebox CZ
K Žižkovu 7
190 00 Praha 9 Vysočany

Děkuji.

Za Shoebox CZ s.r.o.

Ondřej Kohút

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.9.2014 19:00, před 10 lety


Lucka Pudilová

Děkuji, obuv zašlu poštou.

Pudilova Lucie

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 11:31, před 10 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že stížnost je již vyřešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.