Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den,
u Vaší společnosti jsem si objednala LCD monitor 24" Samsung S24F350 v ceně 2605 Kč, ihned jsem objednávku zaplatila kartou a čekala na výzvu k výdeji ve skladu v Úžicích, po informační SMS jsem dojela do tohoto skladu kde mi bylo sděleno, že nedopatřením bylo zboží vyvratkováno Vaším zaměstnancem a tudíž mi nemůžete zboží vydat, že byl vystaven dobropis a tudíž se mi peníze vrátí na účet. Bohužel ani po týdnu se nic nedělo a tak jsem volala na infolinku, kde mi bylo zděleno, že dobropis vystaven nebyl a že mám tudíž možnost ho nechat vystavit a nebo, že mohu udělat duplicitní objednávku na tentýž monitor jen že již není v akci takže budu doplácet cca 300Kč, jelikož jsem o zboží měla nadále zájem, nechala jsem tedy Vaším pracovníkem vystavit objednávku duplicitní s tím, že peníze se použijí již zaplacené, po potvrzení objednávky jsem tedy počítala s tím, že doplatím pouze ty 300 Kč tak se bohužel nestalo, jelikož se nikdo neobtěžoval dobropis vystavit a tudíž mi bylo sděleno, že buď počkám na vystavení dobropisu a nebo mohu Monitor opět zaplatit a peníze mi budou vráceny zpět za první objednávku již zaplacenou v plné výši. Tuto objednávku jsem zaplatila, protože to měl být dárek k narozeninám pro syna a tedy již od začátku dubna volám do společnosti Alza.cz a domáhám se svých peněz za nedodané zboží. Takže bohužel nemám od Vás tedy zpětnou vazbu žádnou, peníze jste mi nevrátily a tak bychy chtěla vědět jak to tedy budete řešit. Samozřejmě trvám i na kompenzaci z Vaší strany za délku trvání této záležitosti. Děkuji Linhartová
LCD monitor 24" Samsung S24F350
Takže bohužel nemám od Vás tedy zpětnou vazbu žádnou, peníze jste mi nevrátily a tak bychy chtěla vědět jak to tedy budete řešit. Samozřejmě trvám na vrácení celé částky i na kompenzaci z Vaší strany za délku trvání této záležitosti. Děkuji Linhartová
|
Tweet |
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.