Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Objednala jsem roušky 16.3.2020 hned zaplatila, protože psali skladem ihned k odeslání a jiná možnost nebyla, než platba převodem a kartou, bylo mi oznámeno, že zboží dostanu za 10- 40 dnů, v tom případě jsem odepsala, že objednávku chci stornovat. Jenže přišel zamítnutý mail, že to nejde, že zboží jde z ciziny. Ještě další několika mailech pořád stejné, dokonce mi napsala a poslali, že 22. 4. 2020 je zboží již odesláno poštou ale zase nic, paní napsala, že pokud zboží neobdržím do 10 dnů tak mám napsat a bude vše reklamovat, tedy jsem napsala bohužel nic se neděje. Děkuji za ochotu a pomoc hezký den Sedláčková
zde poslední mail*****************
Dobrý den,
Vaše objednávka je již na cestě k Vám. Dne 18.3. byla odeslána. Běžně je zboží doručeno do 40 dnů, ale v ojedinělých případech se může stát, že dojde po cestě ke zdržení zásilky a dodací lhůta se prodlouží. Pokud zásilku v následujících deseti pracovních dnech neobdržíte, prosíme aby jste nás kontaktovali a my zahájíme reklamační řízení s přepravcem, který má Vaši zásilku na starosti.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
s pozdravem Kateřina Svobodová
Zákaznická podpora Vsevakci.cz
První mail****************
vaše platba 2020012761 byla přijata a následující zboží čeká na odeslání. O dalším průběhu Vás budeme co nejdříve informovat.
2020012761
Požaduji bud zboží nebo peníze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že nakonec po 4 měsících dostala peníze zpátky na účet. Stížnost proto uzavíráme.