Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42257Nedodané roušky - zaplacené

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2020, před 5 lety

Marie Sedláčková

Znění stížnosti

Objednala jsem roušky 16.3.2020 hned zaplatila, protože psali skladem ihned k odeslání a jiná možnost nebyla, než platba převodem a kartou, bylo mi oznámeno, že zboží dostanu za 10- 40 dnů, v tom případě jsem odepsala, že objednávku chci stornovat. Jenže přišel zamítnutý mail, že to nejde, že zboží jde z ciziny. Ještě další několika mailech pořád stejné, dokonce mi napsala a poslali, že 22. 4. 2020 je zboží již odesláno poštou ale zase nic, paní napsala, že pokud zboží neobdržím do 10 dnů tak mám napsat a bude vše reklamovat, tedy jsem napsala bohužel nic se neděje. Děkuji za ochotu a pomoc hezký den Sedláčková
zde poslední mail*****************
Dobrý den,
Vaše objednávka je již na cestě k Vám. Dne 18.3. byla odeslána. Běžně je zboží doručeno do 40 dnů, ale v ojedinělých případech se může stát, že dojde po cestě ke zdržení zásilky a dodací lhůta se prodlouží. Pokud zásilku v následujících deseti pracovních dnech neobdržíte, prosíme aby jste nás kontaktovali a my zahájíme reklamační řízení s přepravcem, který má Vaši zásilku na starosti.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
s pozdravem Kateřina Svobodová
Zákaznická podpora Vsevakci.cz

První mail****************
vaše platba 2020012761 byla přijata a následující zboží čeká na odeslání. O dalším průběhu Vás budeme co nejdříve informovat.


Produkt

2020012761


Požadované řešení

Požaduji bud zboží nebo peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 23:15, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 07:02, před 5 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že nakonec po 4 měsících dostala peníze zpátky na účet. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.