Společnost


Česká aukční energetická s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42258Neoprávněný požadavek úhrady sankčního poplatku.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2020, před 5 lety

Zdeněk Velička

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržel Vaši fakturu k úhradě 3.600 Kč za údajné porušení smlouvy z Vaší společnosti.

Nikdy jsem s Vaší společností žádnou smlouvu neuzavřel, ani písemně,ani telefonicky.

Pokud takovou smlouvu máte,byla vystavena bez mého vědomí.

Žádám Vás o zrušení Vaší korespondence.


Požadované řešení

Viz popis stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2020 13:45, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nikdy nevznikl, lze z toho vyvodit, že nevznikla ani platná pohledávka. Patrně tedy nebude možné právní důvod prokázat a údajný dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 12:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.