Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem obdržel Vaši fakturu k úhradě 3.600 Kč za údajné porušení smlouvy z Vaší společnosti.
Nikdy jsem s Vaší společností žádnou smlouvu neuzavřel, ani písemně,ani telefonicky.
Pokud takovou smlouvu máte,byla vystavena bez mého vědomí.
Žádám Vás o zrušení Vaší korespondence.
Viz popis stížnosti.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek nikdy nevznikl, lze z toho vyvodit, že nevznikla ani platná pohledávka. Patrně tedy nebude možné právní důvod prokázat a údajný dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.