Společnost


Tomáš Balatka

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4227Nevrácení peněz za reklamaci po 30ti denní lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 hodiny 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

Zdenka Mráčková

Znění stížnosti

Již dříve jsem si stěžovala na nepřijetí reklamace slunečniku Lanzarote zakoupeném v červnu letošního roku u firmy DS Company z Chrastavy. Po kontaktu s vámi reklamaci přijali, a reklamační lhůta běží od 29.7.2014. Do dnešního dne se nejen neozvali, nereaguji na maily, ignoruji telefony, takže nemám peníze za vrácené zboží. Pouze stačili přejmenovat firmu. Sama jsem je několikrát žádala o vysvětlení, reakce nulová. Prosím, jak je možné dostat své peníze zpět.
Děkuji, Mráčková Zdenka.


Produkt

Slunečník Lanzarote -


Požadované řešení

Navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2014 09:02, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty má spotřebitel právo požadovat výměnu nebo právo odstoupit od smlouvy. Nárok doporučujeme vznést prokazatelným způsobem s uvedením všech rozhodných skutečností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2014 10:44, před 10 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila:
Dobrý den, tak ledy se pohnuly a mně dnes peníze za reklamovaný slunečník dorazily. Velmi děkuji za pomoc při vyřizování této záležitosti. Děkuji, Mráčková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.