Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
při dnešní návštěvě servisu AUTO HLAVÁČEK OLOMOUC při běžné roční prohlídce jsem požadoval aktualizaci map. toto mi bylo odmítnuto s tím, že toto neprovádějí. mám si je údajně aktualizovat sám. je tento postup správný.
škoda octavia SPZ 5M88676 model 5E33F5
postupoval servis správně.
|
Tweet |
V řešené věci se nejedná o zákonnou povinnost prodejce, resp. poskytovatele služby. Záleží tak na smluvním ujednání, které bylo mezi stranami uzavřeno. To bohužel nemáme k dispozici a neumíme tak posoudit, zda se jedná o povinnost, která vyplývá prodejci ze smlouvy. Pokud je tato povinnost explicitně upravena ve smluvním ujednání, může spotřebitel trvat na jejím dodržení, případně požadovat i náhradu škody za porušení smluvní povinnost, pokud taková škoda vznikla.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.