Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42278Komunikace se zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2020, před 5 lety

David Hanzlík

Znění stížnosti

Dobrý den,
měl jsem objednaný lístek z Českých Budějovic do Prahy, Na Knížecí s odjezdem v 13:40, nejdřív jste mi napsali, že bude mít zpoždění 60 min., takže jsem čekali a po hodině a čtvrt autobus nepřijel, čekal bych, že nám hned napíšete, že bude zpoždění delší, ale nic. Až ve chvíli,kdy vám lidi začali volat tak jste poslali SMS o dalším zpožděním


Požadované řešení

Chápu, že může stát nějaká událost, která zbrzdí spojení, ale byl bych rád kdyby průběžně hned informovali o dalším zpožděním a jeho důvodu poté co uplyne první doba zpoždění a nebo kdyby jste v ten den určili jiný čas odjezdu, třeba o 3 hodiny později, abych tam nemusel čekat

Předem děkuji za odpověď
David Hanzlík


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 10:22, před 5 lety

Společnost RegioJet a.s. poskytuje tzv. Garanci včasného příjezdu, kdy za určitých podmínek kompenzuje zpoždění vlakové a autobusové dopravy dopravy (v souladu s čl. 11 odst. 1 obchodních podmínek společnosti RegioJet a. s.). Délka a typ zpoždění určuje kolik procent z jízdného společnost vrátí. Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet – například kalamity či opravy na silnicích a železnicích. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo. V případě, že je zpoždění předem ohlášeno ještě před odjezdem spoje, nárok na kompenzaci nevzniká. Cestující má možnost buď bezplatně stornovat jízdenku (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.

Více informací lze zjistit na https://www.regiojet.cz/garance/index.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 13:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.