Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den,
měl jsem objednaný lístek z Českých Budějovic do Prahy, Na Knížecí s odjezdem v 13:40, nejdřív jste mi napsali, že bude mít zpoždění 60 min., takže jsem čekali a po hodině a čtvrt autobus nepřijel, čekal bych, že nám hned napíšete, že bude zpoždění delší, ale nic. Až ve chvíli,kdy vám lidi začali volat tak jste poslali SMS o dalším zpožděním
Chápu, že může stát nějaká událost, která zbrzdí spojení, ale byl bych rád kdyby průběžně hned informovali o dalším zpožděním a jeho důvodu poté co uplyne první doba zpoždění a nebo kdyby jste v ten den určili jiný čas odjezdu, třeba o 3 hodiny později, abych tam nemusel čekat
Předem děkuji za odpověď
David Hanzlík
|
Tweet |
Společnost RegioJet a.s. poskytuje tzv. Garanci včasného příjezdu, kdy za určitých podmínek kompenzuje zpoždění vlakové a autobusové dopravy dopravy (v souladu s čl. 11 odst. 1 obchodních podmínek společnosti RegioJet a. s.). Délka a typ zpoždění určuje kolik procent z jízdného společnost vrátí. Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet – například kalamity či opravy na silnicích a železnicích. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo. V případě, že je zpoždění předem ohlášeno ještě před odjezdem spoje, nárok na kompenzaci nevzniká. Cestující má možnost buď bezplatně stornovat jízdenku (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.
Více informací lze zjistit na https://www.regiojet.cz/garance/index.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.