Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#4228Zneužití 84 leté seniorky, která žije sama a trpí stařeckou demencí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

Věra Borská

Znění stížnosti

Dne 7.8.2014 navštívily maminku zaměstnankyně společnosti Air Telecom a přemluvily jí, aby s nimi podepsala smlouvu, neboť to bude pro ni velmi výhodné. Navíc si zaplatí nový přístroj/jenž měla později i odpojit a vrátit/. V jejím věku již nedokáže dobře posoudit všechny informace, které dostává. Jelikož jsme nebyli v Praze, musela se smlouva vypovědět tf a to 11.8.2014 stalo. Ovšem vrácení tf proběhlo později, vzhledem ke zdrav.stavu osoby /bydlí ve 4.patře bez výtahu a má berle/. Tf jí byl vrácen s vysvětlením, ať si ho nechá na památku, že se nestalo souběžně se zrušením smlouvy. Zdá se, že společnost zneužívá seniory a dobře vidí, že nebudou schopni později plnit jejich příkazy, aby přístroj vrátili, natož si pamatovali nějaké čtyřmístné heslo. Věřím ve spravedlivé zrušení smlouvy a neopakování takovéhoto chování na seniorech.


Produkt

zákaznické číslo 378734, Millerová Věra, Kladenská 535/12 160 00 Praha 6


Požadované řešení

zrušení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2014 13:56, před 10 lety

Smlouva byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání. Od takto uzavřené smlouvy má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Pokud z obsahu dopisu vyplývá, že spotřebitelka využívá tohoto práva, smlouva se od počátku zrušila a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění. K vrácení zařízení nemusí dojít současně s odstoupením. Spotřebiteli musí být dána přiměřená lhůta k vrácení věci. Pokud se spotřebitelka pokusila zařízení vrátit a může to prokázat, nemůže se společnost domáhat případných sankcí za nevrácení věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 11:56, před 10 lety

Vážená paní Borská,
dne 11.8.2014 paní Millerová obdržela informaci na zákaznické lince, že je nutné zaslat písemné odstoupení s přístrojem na adresu našeho centrálního skladu. Dne 27.8.2014 jsme přijali přístroj bez písemného odstoupení. Vzhledem k tomu, že uplnyula zákonná lhůta, nemohla být služba ukončena bez sankcí a přístroj jsme vrátili zpět paní Millerové. K ukončení služby je nutné písemné odstoupení.
V tuto chvíli je možné službu ukončit dle platných Všeobecných obchodních podmínek.
S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 14:56, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.