Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.8.2014 navštívily maminku zaměstnankyně společnosti Air Telecom a přemluvily jí, aby s nimi podepsala smlouvu, neboť to bude pro ni velmi výhodné. Navíc si zaplatí nový přístroj/jenž měla později i odpojit a vrátit/. V jejím věku již nedokáže dobře posoudit všechny informace, které dostává. Jelikož jsme nebyli v Praze, musela se smlouva vypovědět tf a to 11.8.2014 stalo. Ovšem vrácení tf proběhlo později, vzhledem ke zdrav.stavu osoby /bydlí ve 4.patře bez výtahu a má berle/. Tf jí byl vrácen s vysvětlením, ať si ho nechá na památku, že se nestalo souběžně se zrušením smlouvy. Zdá se, že společnost zneužívá seniory a dobře vidí, že nebudou schopni později plnit jejich příkazy, aby přístroj vrátili, natož si pamatovali nějaké čtyřmístné heslo. Věřím ve spravedlivé zrušení smlouvy a neopakování takovéhoto chování na seniorech.
zákaznické číslo 378734, Millerová Věra, Kladenská 535/12 160 00 Praha 6
zrušení smlouvy
|
Tweet |
Smlouva byla uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání. Od takto uzavřené smlouvy má spotřebitel právo odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Pokud z obsahu dopisu vyplývá, že spotřebitelka využívá tohoto práva, smlouva se od počátku zrušila a strany mají povinnost vrátit si vzájemná plnění. K vrácení zařízení nemusí dojít současně s odstoupením. Spotřebiteli musí být dána přiměřená lhůta k vrácení věci. Pokud se spotřebitelka pokusila zařízení vrátit a může to prokázat, nemůže se společnost domáhat případných sankcí za nevrácení věci.
Vážená paní Borská,
dne 11.8.2014 paní Millerová obdržela informaci na zákaznické lince, že je nutné zaslat písemné odstoupení s přístrojem na adresu našeho centrálního skladu. Dne 27.8.2014 jsme přijali přístroj bez písemného odstoupení. Vzhledem k tomu, že uplnyula zákonná lhůta, nemohla být služba ukončena bez sankcí a přístroj jsme vrátili zpět paní Millerové. K ukončení služby je nutné písemné odstoupení.
V tuto chvíli je možné službu ukončit dle platných Všeobecných obchodních podmínek.
S pozdravem
Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.