Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42290Vymáhání peněz - nelze ukončit členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2020, před 5 lety

Eduard Syatynya

Znění stížnosti

Před půl rokem sem si založil profil na seznamce thé Casual lounge zaplatil sem si VIP na 3 měsíce už dávno nepoužívám jejich služeb pak po 3 měsících sem zjistil že po mně chtějí 93 eur které sem zaplatil ale teď po mně chtějí už 130 a to není logické při tom že VIP na 3 mes.stal 260 Kč to potřebují poradit co mam s tím dělat to jsou velké prachy a já do té společnosti investovat nemám zájem taky když sem po nich požadoval výpověď a nebo ptal sem se jak mám zrušit členství nikdo mi neodpověděl


Požadované řešení

Neplatit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 07:50, před 5 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala smluvní vztah ukončit. Taková ujednání jsou zakázaná. Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" společnosti iMedia888 GmbH je možné smlouvu vypovědět prostřednictvím emailu nebo faxu. Smluvní vztah je ukončen po uplynutí výpovědní doby, která se liší podle délky zvoleného předplatného.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, jde to k tíži podnikatele.

Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" se smluvní vztah automaticky jednou prodlouží o dobu, na kterou byl sjednán. Po uplynutí doby, na kterou byl závazek automaticky prodloužen, je smluvní vztah ukončen. Pokud společnost bez svolení spotřebitele několikrát automaticky prodloužila závazek, nepostupovala v souladu se svými obchodními podmínkami a spotřebitel by mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které mu byly neoprávněně strženy za druhé a další automatické prodloužení smluvního vztahu bez jeho svolení.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2020 17:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.