Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v průběhu jednoho měsíce jsem očekávala dvě zásilky: DR9011876268M a DR7219164402F. Jelikož jsem na nemocenské jsem neustále doma. Pokaždé mi přišla SMS, že v určitý den mi bude zásilka doručována domů. V obou případech však přepravce s balíkem nepřijel. I když jsem přepravci volala na uvedené číslo v SMS, nikdy jsem se nedovolala. Také není možné se dovolat na DEPO 72, odkud balíčky vyjíždějí a kde bych se mohla informovat. Zkoušela jsem na telefonní čísla DEPA volat mnohokrát během dne, ale telefon tam nikdy nikdo nevzal.
Přepravce k nám prostě nejezdí a balíky vždy vyloží na poště v Petřvaldě, což je pro něj asi jednodušší.
Dodávám, že balíky byly vždy bez dobírky, abych ušetřila práci a čas přepravci.
Na to, že jsou služby české pošty opravdu drahé a za jedno poštovné jsem platila 80 korun a za druhé 95 korun nejsou služby adekvátní. Balíčky do ruky stejně končí na poště.
Balík do ruky - DR9011876268M a DR7219164402F
Finanční kompenzace
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman