Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42303Hrubé jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2020, před 5 lety

Marie Tulajdanová

Znění stížnosti

Řidič ppl nejprve chtěl peníze a poté že mu předá balíček, odmítla jsem že bych chtěla předání z ruky do ruky ne postupně, on se ke mě hrubé zachoval místo toho aby přinesl balíček z vozu, nazval mě gestem který mi pro jeho profesi přišlo strašně nevhodné, peníze jsme mu musela dát a až poté jsem tedy dostala balíček pro který šel i s lezení zpět do vozu drobné jednalo se o 30 mi nevrátil a bral jako samozřejmost nevrácení v jeho prospěch, a navíc v dnešní době při karanténě řidič neměl roušku a ani se nepokusil nějak chránit.


Požadované řešení

Trest řidiči nebo ho aspoň obeznamit že takhle se s lidmi zacházet nemá, hrubě, a upozornění na nošení roušky zda se ze i přes všechny reklamy a ohlášení mu to není pořád jasné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2020 13:19, před 5 lety

Dle vládního opatření je vycházení na veřejná prostranství bez úst zakrytých rouškou (nebo jiným obdobným způsobem jako je kupř. šátek atp.) pod hrozbou sankce zakázáno. Přepravní společnosti (resp. jejich zaměstnanci) nemají udělenou výjimku.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Výkon státního zdravotního dozoru spočívá v kontrole plnění povinností podnikajících osob fyzických a právnických k ochraně veřejného zdraví.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2020 23:41, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.