Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.. nechapu jak je možné kdyz chci pojistit telefon pri rozbití displeje a oni mi dají prodlouženou záruku.
Včera mi maly synovec druknul do telefonu a rozbil se displej telefon je kupovany 27.12.2019
Dneksa mi bylo na info lince řečeno že kdybych si zavolala včera že si na to ještě vzpomene ale dneska že už tam nepracuje.. tímto bych prosila vysvětlení a nějaké vyřešení tohle přeci není možné ze chci neco a dostanu úplně něco jiného
Požadují buď opravu displeje nebo finanční kompenzací
|
Tweet |
Ne příliš jasný obsah stížnosti se vztahuje na dvě otázky. Jednak jde o uzavření smlouvy s jiným obsahem, než který spotřebitelka pravděpodobně požadovala, jedna jde o opravu displeje.
K první otázce uvádíme, že v případě, že spotřebitelka byla v předsmluvním stadiu podnikatelem uvedena v omyl, tzn. bylo jí řečeno, že uzavírá smlouvu o pojištění telefonu, přitom se však jednalo o jiný typ smluvního ujednání, může namítat, že byla podnikatelem uvedena v omyl o podstatné skutečnosti a že tato smlouva je neplatná.
Ve druhém případě platí, že pokud spotřebitelka neměla platně uzavřenou smlouvu o pojištění, nemůže požadovat pojistné plnění.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.