Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#42308Pojištění prodloužené záruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2020, před 5 lety

Kristýna Vosátková

Znění stížnosti

Dobrý den.. nechapu jak je možné kdyz chci pojistit telefon pri rozbití displeje a oni mi dají prodlouženou záruku.
Včera mi maly synovec druknul do telefonu a rozbil se displej telefon je kupovany 27.12.2019
Dneksa mi bylo na info lince řečeno že kdybych si zavolala včera že si na to ještě vzpomene ale dneska že už tam nepracuje.. tímto bych prosila vysvětlení a nějaké vyřešení tohle přeci není možné ze chci neco a dostanu úplně něco jiného


Požadované řešení

Požadují buď opravu displeje nebo finanční kompenzací


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 14:08, před 5 lety

Ne příliš jasný obsah stížnosti se vztahuje na dvě otázky. Jednak jde o uzavření smlouvy s jiným obsahem, než který spotřebitelka pravděpodobně požadovala, jedna jde o opravu displeje.

K první otázce uvádíme, že v případě, že spotřebitelka byla v předsmluvním stadiu podnikatelem uvedena v omyl, tzn. bylo jí řečeno, že uzavírá smlouvu o pojištění telefonu, přitom se však jednalo o jiný typ smluvního ujednání, může namítat, že byla podnikatelem uvedena v omyl o podstatné skutečnosti a že tato smlouva je neplatná.

Ve druhém případě platí, že pokud spotřebitelka neměla platně uzavřenou smlouvu o pojištění, nemůže požadovat pojistné plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 11:31, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.