Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#42321Podvod na jiný doklad

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2020, před 5 lety

Katerina Havelkova

Znění stížnosti

Dobrý den, nyní jsem si chtěla u vaší společnosti zřídit paušál a po Tel mi operátorka řekla že už mám a že mám u vás pohledávku. Jelikož mám trvaly bydliště na úřadě a úřad dopisy nepřijímá dozvídám se to až teď. Předem upozorňují že jsem nikdy u vás ne zařídila žádný služby prý máte moji kopii OP atd.. Nechápu jak můžete vystavit cizí osobě tarify rada bych viděla zdali se podpisy shodují a kdo tu smlouvu zfalšoval. Mě naskakují dluhy za něco co jsem nikdy neviuzila. Doufám že se tohle vysvětlí jinak budu muset řešit pravnicky. Nemíním platit za něco co jsem neudelala. Děkuji


Produkt

Zřejmě pausal


Požadované řešení

Co má dělat dal platit za někoho cizího?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2020 09:08, před 5 lety

Pokud byla smlouva uzavřena bez toho, aby spotřebitel projevil vůli být smlouvou vázán, jedná se o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží a spotřebitele by taková smlouva nezavazovala. Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, která však byla zamítnuta, ale spotřebitel s důvody zamítnutí reklamace nesouhlasí, bude vhodné uplatnit námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Podáním námitky se neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2020 12:17, před 5 lety

Pěkný den,
vše rádi prověříme. Zašlete mi prosím pomocí neveřejného údaje v reakci, rodné číslo na které má být pohledávka vedena.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 08:51, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:17, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.