Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, nyní jsem si chtěla u vaší společnosti zřídit paušál a po Tel mi operátorka řekla že už mám a že mám u vás pohledávku. Jelikož mám trvaly bydliště na úřadě a úřad dopisy nepřijímá dozvídám se to až teď. Předem upozorňují že jsem nikdy u vás ne zařídila žádný služby prý máte moji kopii OP atd.. Nechápu jak můžete vystavit cizí osobě tarify rada bych viděla zdali se podpisy shodují a kdo tu smlouvu zfalšoval. Mě naskakují dluhy za něco co jsem nikdy neviuzila. Doufám že se tohle vysvětlí jinak budu muset řešit pravnicky. Nemíním platit za něco co jsem neudelala. Děkuji
Zřejmě pausal
Co má dělat dal platit za někoho cizího?
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena bez toho, aby spotřebitel projevil vůli být smlouvou vázán, jedná se o zdánlivé právní jednání, ke kterému se nepřihlíží a spotřebitele by taková smlouva nezavazovala. Uplatnil-li spotřebitel reklamaci, která však byla zamítnuta, ale spotřebitel s důvody zamítnutí reklamace nesouhlasí, bude vhodné uplatnit námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Podáním námitky se neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Pěkný den,
vše rádi prověříme. Zašlete mi prosím pomocí neveřejného údaje v reakci, rodné číslo na které má být pohledávka vedena.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.