Společnost


Pavel Vitámvás

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42322Podnikatel nereaguje na opakovaný mailový podnět na řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2020, před 5 lety

Vratislav Kotěšovec

Znění stížnosti

zatím poslední urgence - mail ze dne 10.5.2020 11:54 hod.:

Dobrý den,
opět urguji písemnou reakci na níže odeslanou reklamaci ze dne 29.3.2020. Na základě telefonického hovoru s Vámi dne 20.4.2020 jste slibovali, že zašlete vyjádření a případný návrh řešení. V současné době je kaskáda v hodnotě ca 20tis. Kč ohledně jednoho poškozeného dílu zcela nefunkční a rádi bychom ji na sezónu opět zprovoznili.


Děkujeme za vstřícnou reakci
a jsme s pozdravem
a přáním pěkného dne
Vratislav a Marie Kotěšovcovi, Plzeň


-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: Fwd: Re: Zahradní potůček/kaskáda - 86751 - reklamace
Datum: Sun, 5 Apr 2020 09:31:03 +0200
Od: Vratislav Kotěšovec
Komu: AKVA-TERA.CZ (SK)


Dobrý den,
prosím o reakci na níže uvedenou reklamaci ze dne 29.3.2020. Chápu že v současné nelehké situaci pro všechny máte provozovnu uzavřenou, ale prosím alespoň o návrh řešení (zatím bez případného uvedení termínu).
Děkuji
a přeji již lepší dny
V.Kotěšovec


-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: Re: Zahradní potůček/kaskáda - 86751 - reklamace
Datum: Sun, 29 Mar 2020 14:08:44 +0200
Od: Vratislav Kotěšovec
Komu: AKVA-TERA.CZ (SK)


Dobrý den,
včera při snaze o sezónní "znovuzprovoznění" skalky s kaskádou jsem zjistil, že je prasklý díl ATG-KA-02 (grey) - viz foto v příloze. Nemám jistotu, jestli tato prasklina byla již na podzim, kdy jsem kaskádu "zazimoval", ale pravděpodobně ještě ne, neboť včera při zavodnění tato prosakovala přes díl znatelně, což jsem při ukončení sezony nepozoroval. Přitom kaskáda byla realizována dle návodu výrobce v již utaženém vymodelovaném terénu, i při demontáži byla rovnoměrně podsypána po celé ploše. Prasklina je po celé délce toku vody v pravděpodobně nejnamáhanějším místě (viz foto). Prosím o návrh řešení reklamace.
Děkuji předem za vstřícnost
a přeji pěkný den
Vratislav Kotěšovec


Produkt

Dne 28.5.2019 byl od podnikatele přes jeho eshop zakoupen kompletní set (9 dílů) zahradní vodní kaskády v ceně 19.147,- Kč (vč. DPH). U jednoho dílu kaskády došlo pravděpodobně vlivem nekvalitního zpracování v nejnamáhanějším místě k poškození (viz korespondence výše). Součástí mailové reklamace ze dne 29.3.2020 byly 3 detailní foto poškození.


Požadované řešení

Požadujeme výměnu poškozeného dílu ATG-KA-02 GREY (položka č.4 faktury v ceně 4.170,- Kč) za bezvadný kus, bez tohoto není vodní kaskáda funkční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2020 08:55, před 5 lety

Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace. Nebude-li společnost reagovat, je možné uplatnit práva z vad i formou doporučeného dopisu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 13:57, před 5 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.