Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#42334Neschvaleni splatovy kalendar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2020, před 5 lety

vladimir tasevski

Znění stížnosti

Dobry den spolecnost O2 jsem zadaal o splatovy kalendar vzhledem tomu ze bylazakazana cinost od 13.03. do dnes nebyl v moznosti platit fktury a zadal o spatkovy kalendar,dotina pani z O2 mi tohe napsala.....
splatky.pohledavky
út 12. 5. 19:48 (před 2 dny)
komu: mně

Vážený zákazníku,



litujeme, ale u faktur po splatnosti Vám již bylo opakovaně poskytnuto pozastavení upomínání, nelze tedy poskytnout další odklad ani není možné nyní stejné faktury zahrnout do splátkového kalendáře.

Pokud požadujete služby pod zákaznickým účtem 3607967580 obratem zapojit, je tedy třeba obratem uhradit celou dlužnou pohledávku po splatnosti, která k dnešnímu dni činí 5.325,85 a zaslat prokazatelný doklad o platbě na e-mailovou adresu pohledavky.zapojeni@o2.cz

Případně je možné platby provést přes Moje O2 nebo na O2 prodejně, kde jsou zaúčtovány online.



Děkuji za pochopení, s přáním příjemného dne



Petra Sejkorová| O2 Czech Republic a.s.

Specialista pro správu pohledávek

P.O.BOX 70, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4

e-mail: pohledavky.splatky@o2.cz

nechapu v takovem stavu muze nekdo takova vec napsat


Produkt

telefon


Požadované řešení

schvaleni spaltkoveho kalendare a zapojit sluzby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 22:30, před 5 lety

Společnost má povinnost dodat sjednané služby a spotřebitel má povinnost služby ve sjednaném termínu zaplatit. Pokud spotřebitel částku nezaplatí ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel může společnost požádat o odložení nebo rozdělení platby, je však na vůli společnosti, zda takové žádosti vyhoví, není k tomu povinna.

Spotřebitelská organizace dTest v této době apeluje na slušnost a férovost spotřebitelů i podnikatelů. Obě strany mohou být totiž postiženy současnou mimořádnou situací – jak spotřebitel, tak i podnikatel mohou pociťovat nedostatek peněz, který může být krajně obtížný či v některých případech i likvidační. Každá dohoda, která vyřeší oběma stranám jejich aktuální problematickou situaci, je výhodnější než nekomunikace nebo tvrdé hájení svých práv.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 11:17, před 5 lety

Dobrý den,

za posledních 18 měsíců vidím uhrazeno jediné vyúčtování před splatností (březen 2019), v ostatních případech byla faktura vždy hrazena se zpožděním. V minulosti jsme Vám také již splátkový kalendář poskytli.
Každopádně vidím, že v květnu došlo ke schválení nového splátkového kalendáře, úhradě první splátky a k zapojení služby. Podnět tak již požaduji za vyřešený.
Nyní je potřeba, abyste dané splátky hradil včas, aby nedošlo k deaktivaci splátkového kalendáře. Je samozřejmě také hradit dále i vystavená vyúčtování, která nejsou součástí tohoto spl. kalendáře.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:01, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:39, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.