Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42336Reklamace kuchyňského robota

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2020, před 5 lety

Peter Herceg

Znění stížnosti

Dobrý deň,
rád by som reklamoval kuchyňského robota kúpeného cez Lidl-eshop, len eshop nereaguje. Postupoval som tak, ako majú písané na stránkach - kontaktný formulár (4.5.2020). Tento týždeň som sa zázrakom dovolal na zákaznícku linku a tam mi oznámili, že moju požiadavku postúpia nejakej externej firme. Zatiaľ sa nič nedeje. Za 10 dní sa nevyjadrili k možnostiam reklamácie. Veľmi zlá komunuikácia s eshopom. Na toto fakt nemám čas ani nervy.

Ďakujem
S pozdravom
Peter Herceg


Produkt

SILVERCREST® Kuchyňský robot SKMP 1300 C2 - barva antracit


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2020 13:39, před 5 lety

Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace. Nebude-li společnost reagovat, že možné uplatnit práva z vad i formou doporučeného dopisu.

V komunikaci by si obě strany měly vyjasnit, zda bude nutné, aby byl výrobek doručen společnosti k posouzení odůvodněnosti reklamace a pokud ano, pak také kam by měl spotřebitel vadné zboží doručit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2020 11:11, před 5 lety

Dobrý den,

velmi se omlouváme za prodlevu při řešení Vaší reklamace. Dnešním dnem ji u odpovědných kolegů zaurgujeme, aby se na Vaši reklamaci podívali.

Děkujeme za trpělivost a přejeme Vám pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 08:54, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2020 22:40, před 5 lety


Peter Herceg

Dobrý deň,

dňa 21.5.2020 som odoslal do firmy Hoyer Handel GmbH spotrebič. Po vašom zaurgovaní sa mi konečne ozvali.
Dnes je presne mesiac od vyzdvihnutia spotrebiča kuriérom, tak počkám ešte pár dní a snáď to nejako dopadne.

Ďakujem
S pozdravom
Peter Herceg

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2020 19:26, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2020 14:23, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.