Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý deň,
rád by som reklamoval kuchyňského robota kúpeného cez Lidl-eshop, len eshop nereaguje. Postupoval som tak, ako majú písané na stránkach - kontaktný formulár (4.5.2020). Tento týždeň som sa zázrakom dovolal na zákaznícku linku a tam mi oznámili, že moju požiadavku postúpia nejakej externej firme. Zatiaľ sa nič nedeje. Za 10 dní sa nevyjadrili k možnostiam reklamácie. Veľmi zlá komunuikácia s eshopom. Na toto fakt nemám čas ani nervy.
Ďakujem
S pozdravom
Peter Herceg
SILVERCREST® Kuchyňský robot SKMP 1300 C2 - barva antracit
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatit práva z vad prostřednictvím reklamace i na dálku. Jako nejefektivnější varianta se jeví e-mailová komunikace, kdy spotřebitel může společnosti poskytnout kromě písemného vyjádření (ve kterém by měl identifikovat kupní smlouvu, výrobek, vadu a požadované řešení) i fotografie vady, které by mohly společnosti pomoci v dalším rozhodování o procesu reklamace. Nebude-li společnost reagovat, že možné uplatnit práva z vad i formou doporučeného dopisu.
V komunikaci by si obě strany měly vyjasnit, zda bude nutné, aby byl výrobek doručen společnosti k posouzení odůvodněnosti reklamace a pokud ano, pak také kam by měl spotřebitel vadné zboží doručit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velmi se omlouváme za prodlevu při řešení Vaší reklamace. Dnešním dnem ji u odpovědných kolegů zaurgujeme, aby se na Vaši reklamaci podívali.
Děkujeme za trpělivost a přejeme Vám pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň,
dňa 21.5.2020 som odoslal do firmy Hoyer Handel GmbH spotrebič. Po vašom zaurgovaní sa mi konečne ozvali.
Dnes je presne mesiac od vyzdvihnutia spotrebiča kuriérom, tak počkám ešte pár dní a snáď to nejako dopadne.
Ďakujem
S pozdravom
Peter Herceg
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.