Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4234Změna tarifu přes operátora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2014, před 10 lety

Anna Ovsyannikova

Znění stížnosti

Dne 12.8. 2014 mi zavolala pracovnice Vodafone s informací, že můj stávající tarif je pro mě nevýhodný. V té době jsem měla 897Kč paušál + 352Kč data internet. Spočítala mi, že po změně na tarif PREMIUM 1235Kč ušetřím. Změnám se nebráním, nicméně jsem apelovala na to, aby vše proběhlo až na začátku nového vyúčtovacího období. Pracovnice mě přesvědčovala o tom, že čekat nemá smysl, protože se změna tarifu uprostřed měsíce nijak zvlášť neprojeví na konečné částce za zůčtovací období. Proto jsem přistoupila ke změně.
13.8.2014 proběhla změna tarifu
Přičemž k 12.8. 2014 jsem měla 410Kč nad rámec původního tarifu a celková částka činila 1659Kč.
15.8.2014 jsem měla 450Kč nad rámec původního tarifu a celková částka činila 2299Kč!
22.8.2014 jsem proto požádala o změnu na původní tarif. Jistý pan Jan Garaj mi řekl, že mezi paušály se vypočítá rozdíl, proto mě odkázal až na datum vystavení faktury s příslibem, že mi zavolá 5.9. v 11hod(+/- pul hodiny) což se nestalo.
Za pravidelné platby mám nyní uhradit 2578Kč. Při dalším volání s operátorem, po kterém jsem požadovala informaci, z čeho se tato částka skládá, mi bylo řečeno, že 897Kč je původní tarif, 599Kč částka z čerpání v novém tarifu, 376Kč za změnu na původní tarif což činí 1872Kč...odečtu-li 352Kč za data na internet v původním tarifu, pořád zůstává 353Kč a nevím za co. Navíc na Vodafone lince mi pracovníci nejsou schopní pomoci, údajně lze "smazat" pouze částku za změnu nového tarifu na původní, ale odmítám platit 599Kč za špatné informace od operátora včetně 353Kč, které mi nikdo nezdůvodnil.


Produkt

Paušál 897Kč změna na paušál 1235Kč


Požadované řešení

Na základě mnou výše uvedených informací prosím, aby jste si ověřily hovor, kterým to celé začalo a pomohli mi vyřešit tuto prekérní situaci.
Nesouhlasím s uhrazením poplatku za změnu tarifu nového na původní a přijde mi nespravedlivé platit za čerpání tarifu nového. Byla jsem mylně informována a s daným produktem jsem nebyla absolutně spokojená.
Ráda bych také poukázala na špatně proškolené operátory, kteří z mého pohledu natlačí klienta do nevýhodné služby, pouze za účelem vlastního zisku, což mě velice znepokojuje, rozhořčuje a podněcuje ke změně operátora.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 14:13, před 10 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s výší vyúčtování, doporučujeme, aby uplatnila písemnou reklamaci, kterou je nutné podat nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, může se obrátit na Český telekomunikační úřad s podáním námitky proti vyřízení reklamace. Jedná se o správní řízení, které podléhá správnímu poplatku. Úřad by si v takovém případě nahrávku vyžádal a o reklamaci rozhodnul na základě zjištěných skutečností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 14:31, před 10 lety

Dobré odpoledne, paní Ovsyannikova,

rádi se na Vyúčtování podíváme, napište nám prosím svou zprávu přes http://tam.je/formular, abychom mohli ověřit situaci přímo u vašeho čísla.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:07, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.