Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 12.8. 2014 mi zavolala pracovnice Vodafone s informací, že můj stávající tarif je pro mě nevýhodný. V té době jsem měla 897Kč paušál + 352Kč data internet. Spočítala mi, že po změně na tarif PREMIUM 1235Kč ušetřím. Změnám se nebráním, nicméně jsem apelovala na to, aby vše proběhlo až na začátku nového vyúčtovacího období. Pracovnice mě přesvědčovala o tom, že čekat nemá smysl, protože se změna tarifu uprostřed měsíce nijak zvlášť neprojeví na konečné částce za zůčtovací období. Proto jsem přistoupila ke změně.
13.8.2014 proběhla změna tarifu
Přičemž k 12.8. 2014 jsem měla 410Kč nad rámec původního tarifu a celková částka činila 1659Kč.
15.8.2014 jsem měla 450Kč nad rámec původního tarifu a celková částka činila 2299Kč!
22.8.2014 jsem proto požádala o změnu na původní tarif. Jistý pan Jan Garaj mi řekl, že mezi paušály se vypočítá rozdíl, proto mě odkázal až na datum vystavení faktury s příslibem, že mi zavolá 5.9. v 11hod(+/- pul hodiny) což se nestalo.
Za pravidelné platby mám nyní uhradit 2578Kč. Při dalším volání s operátorem, po kterém jsem požadovala informaci, z čeho se tato částka skládá, mi bylo řečeno, že 897Kč je původní tarif, 599Kč částka z čerpání v novém tarifu, 376Kč za změnu na původní tarif což činí 1872Kč...odečtu-li 352Kč za data na internet v původním tarifu, pořád zůstává 353Kč a nevím za co. Navíc na Vodafone lince mi pracovníci nejsou schopní pomoci, údajně lze "smazat" pouze částku za změnu nového tarifu na původní, ale odmítám platit 599Kč za špatné informace od operátora včetně 353Kč, které mi nikdo nezdůvodnil.
Paušál 897Kč změna na paušál 1235Kč
Na základě mnou výše uvedených informací prosím, aby jste si ověřily hovor, kterým to celé začalo a pomohli mi vyřešit tuto prekérní situaci.
Nesouhlasím s uhrazením poplatku za změnu tarifu nového na původní a přijde mi nespravedlivé platit za čerpání tarifu nového. Byla jsem mylně informována a s daným produktem jsem nebyla absolutně spokojená.
Ráda bych také poukázala na špatně proškolené operátory, kteří z mého pohledu natlačí klienta do nevýhodné služby, pouze za účelem vlastního zisku, což mě velice znepokojuje, rozhořčuje a podněcuje ke změně operátora.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s výší vyúčtování, doporučujeme, aby uplatnila písemnou reklamaci, kterou je nutné podat nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, může se obrátit na Český telekomunikační úřad s podáním námitky proti vyřízení reklamace. Jedná se o správní řízení, které podléhá správnímu poplatku. Úřad by si v takovém případě nahrávku vyžádal a o reklamaci rozhodnul na základě zjištěných skutečností.
Dobré odpoledne, paní Ovsyannikova,
rádi se na Vyúčtování podíváme, napište nám prosím svou zprávu přes http://tam.je/formular, abychom mohli ověřit situaci přímo u vašeho čísla.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.