Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 7.5.2020 mi měl přijít balíček. V ten den jsem měla školu a tak se mi pan nedovolal. Poté, co jsem mu zavolala mi pan řekl, že nemáme zvonek, přitom zvonek je vidět hned jak přijdete ke vchodu. Na to mi pan řekl, že mi zásilku doveze v pondělí po víkendu. V ten samý den (7.5.) mi přišla SMS, že si mám balíček vyzvednout v Kopidlne v parcelshopu. Nebrala jsem na to ohled, protože jsem byla od pana řidiče informována jinak. V pondělí, když nikdo nevolal, rozhodla jsem se zavolat sama a pan mi řekl, že mu to nenalozili a tak, že to přiveze v úterý. Nic nepřišlo a tak jsem si musela dojet do Kopidlna a zpět jsem peníze za dodání nedostala. Komunikace s firmou probíhá formou e-mailu
Stále výmluvy na současnou krizi se mi zdají přehnané a myslím si, že toto jednání je naprosto neprofesionální. Každopádně se budu této zásilkové službě vyhýbat
Požaduji, aby firma dělala to, za co je lidé platí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.