Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42342Nedoručená zásilka na určenou adresu dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2020, před 5 lety

Markéta Šimková

Znění stížnosti

Dne 7.5.2020 mi měl přijít balíček. V ten den jsem měla školu a tak se mi pan nedovolal. Poté, co jsem mu zavolala mi pan řekl, že nemáme zvonek, přitom zvonek je vidět hned jak přijdete ke vchodu. Na to mi pan řekl, že mi zásilku doveze v pondělí po víkendu. V ten samý den (7.5.) mi přišla SMS, že si mám balíček vyzvednout v Kopidlne v parcelshopu. Nebrala jsem na to ohled, protože jsem byla od pana řidiče informována jinak. V pondělí, když nikdo nevolal, rozhodla jsem se zavolat sama a pan mi řekl, že mu to nenalozili a tak, že to přiveze v úterý. Nic nepřišlo a tak jsem si musela dojet do Kopidlna a zpět jsem peníze za dodání nedostala. Komunikace s firmou probíhá formou e-mailu
Stále výmluvy na současnou krizi se mi zdají přehnané a myslím si, že toto jednání je naprosto neprofesionální. Každopádně se budu této zásilkové službě vyhýbat


Požadované řešení

Požaduji, aby firma dělala to, za co je lidé platí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 13:20, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 21:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.